Er ook forum leden hiermee eens na aankoop hun "goede staat verkerende wagen " achteraf "kat in de zak bleek te zijn" en daar nog dagelijks steeds de gevolgen van ondervinden.
Gezien er een vraag is gesteld of er voortaan bij de lijst kmstanden je je kenteken te vermelden om fraude te voorkomen,heb ik maar een nieuw discussie punt aangemaakt .
Ik vraag mij dus af of dit wel zin heeft .
In mijn geval mijn wagen geregistreed wordt door Audi dealer ,A2dokter ,garage Sam amsterdam en daarbij extra bij Apk ...ik niks te verbergen heb gezien mijn eerdere publikaties.
Ik denk dat gewoon je bij aankoop veel kunt voorkomen..door een aankoopkeuring door derden te laten uitvoeren dit kan zijn : je eigen garage ,Audi dealer een bevriende Auto monteur ,of kennis etc.maar desondanks je toch problemen kunt ondervinden...
Wat vinden de overige forum leden ervan heeft het zin de kmstanden bij de lijst te vermelden ? ,ik zelf denk het niet gezien de lijst slechts door enkele ledenjaar in jaar uit worden bij gehouden en sommige de moeite niet eens doen ze de wagen verkocht hebben etc.
Mijn inziens bij je accountnaam je kentekens van je voertuigen of middels in een ledenlijst is verwerkt .wat bij andere clubs wel bekend is in combinatie Naam adres woonplaats etc...geeft ook geen garantie van goede staat wagen of een miskoop.
zie
JJR schreef:
https://www.audi-a2.nl/index.php?p=/dis ... den#latestzullen we kentekens erbij gaan zetten zodat terug gedraaide tellerstanden makkelijker op te sporen zijn gezien recente berichtgevingen?