De vuilnisbak!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je mag hier alles zeggen, wat wil jij met ons delen @jaapje? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Treinbaan 1:87 nu bij Kleinkinderen dus daar gaat deze wel naar toe,
en met ook nog diverse in 1:30 & 1:1 erbij kom ik vermoedelijk nu al op meer dan de voorraad
van Jan Eenink, zou leuk zijn om daar eens een ALV te houden!
En als hij zegt dat hij tekort stoelen heeft... ik heb nog 2 uitneembare achterin staan!
en met ook nog diverse in 1:30 & 1:1 erbij kom ik vermoedelijk nu al op meer dan de voorraad
van Jan Eenink, zou leuk zijn om daar eens een ALV te houden!
En als hij zegt dat hij tekort stoelen heeft... ik heb nog 2 uitneembare achterin staan!
- Bijlagen
-
- $_84.JPG (32.82 KiB) 10051 keer bekeken
-
- $_85.JPG (31.63 KiB) 10051 keer bekeken
-
- $86.JPG (31.84 KiB) 10051 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
't afval van moeder natuur maar even in juiste Rubriek gedaan.... gaat Rolf nu wraak nemen dat hij nog meer afval heeft?

- Bijlagen
-
- IMG_20190131_080616.jpg (863.1 KiB) 10021 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- eekhoorntje
Volgens een forum lid en vele jaren terug koper heeft Jan Eenink er maar 15! 

- Bijlagen
-
- IMG_20190131_115135.jpg (967.5 KiB) 10009 keer bekeken
- rolf
eekhoorntje schreef: ↑31 jan 2019, 08:13't afval van moeder natuur maar even in juiste Rubriek gedaan.... gaat Rolf nu wraak nemen dat hij nog meer afval heeft?
![]()

- Bijlagen
-
- A2 sneeuw.jpg (1.7 MiB) 10002 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
Ik voel een nieuw topic aankomen: mijn A2 in de sneeuw 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
Sorry Hans Jan, geen nieuw Sneeuw topic, dit is het Vuilnis van moeder natuur en begon hier al behoorlijk goor te worden... dus blijft hier op juiste plek.
De volle wielkasten en nu mijn zijkant, hij was al bruin maar met die smurrie durf ik nu geen foto meer te plaatsen!
De volle wielkasten en nu mijn zijkant, hij was al bruin maar met die smurrie durf ik nu geen foto meer te plaatsen!
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
even iets geheel anders....
Ik heb hier wel eens bericht over mijn ongeluk met mijn BMW cabrio die ik nu dus kwijt ben...
Maar het kriebelt flink...
Nu vond ik de 20 jaar oude BMW erg leuk; op dit moment zit ik meer aan een Audi te denken....
4 zitter is voorwaarde.
Mijn vraag: is er een goede site of forum waar ik rustig informatie kan bekijken over uitvoeringen, mogelijke aankopen etc?
Ik heb hier wel eens bericht over mijn ongeluk met mijn BMW cabrio die ik nu dus kwijt ben...
Maar het kriebelt flink...
Nu vond ik de 20 jaar oude BMW erg leuk; op dit moment zit ik meer aan een Audi te denken....
4 zitter is voorwaarde.
Mijn vraag: is er een goede site of forum waar ik rustig informatie kan bekijken over uitvoeringen, mogelijke aankopen etc?
betutteling is zinloos; passie is Goud