Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Goed bezig @Spits, wanneer ga je hem showen? Of is een dagboek in de maak? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Thanks, zal kijken of er weer een dagboek komt..... De reactie's die het gaf liepen nogal uit op erg off-topic, en soms kant noch wal rakende.
Maar goed, we zullen zien; Aan de rooie A2 is nog genoeg te doen!
Maar goed, we zullen zien; Aan de rooie A2 is nog genoeg te doen!

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

De A2 moet ook nog APK deze maand, natuurlijk was ik daarvan op de hoogte, maar heb door het korte bezit een beetje tijdgebrek om alles in 1 keer aan te pakken. Ga mijn best doen om in ieder geval de urgente zaken aan te pakken, en een zogenaamde "nul" beurt reken ik daar ook bij.
Op zich rijdt het relaxed (door gebrek aan vermogen

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- rolf
Vanmorgen werd ik weer eens verblijd met een oplichtend "motorblok" lampje.......merkte verder niets aan de motorloop.......straks maar eens uitlezen wat er nu weer onfris is.................. 
Blij dat ik een VCDS kabel heb.

Blij dat ik een VCDS kabel heb.
- rolf
Update:
16708 - Knock Regulation
P0324 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
Was intermittent, fout gewist, kijken of ie terug komt als ik naar huis rijdt vanmiddag. (Zal wel...........of niet natuurlijk)
16708 - Knock Regulation
P0324 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
Was intermittent, fout gewist, kijken of ie terug komt als ik naar huis rijdt vanmiddag. (Zal wel...........of niet natuurlijk)