Toertocht 31 augustus 2019: Vragen, opmerkingen en verder geklets
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Beste allemaal,
Bij deze nog een huishoudelijke mededeling wat betreft de koffie en lunch!
We hebben 11 personen die gebruik mogen maken van het koffie arrangement. Dat zijn de 9 aanwezige A2CN clubleden en 2 introducés, 1x van @jacktiets en 1x van @Peter_Maathuis. De andere personen kunnen ter plekken nog €5,- voldoen om ook gebruik te maken van onbeperkt koffie, daar zit dan geen gebak bij.
Voor de lunch ga ik er vanuit dat we 15 volwassenen hebben en 3 kids. @eekhoorntje en @MightyBlue lunchen niet mee.
Hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd omtrent de stand van zaken rond de koffie en lunch. Heb jullie hier toch nog vragen of opmerkingen over hoor ik dat graag.
Koos
Bij deze nog een huishoudelijke mededeling wat betreft de koffie en lunch!
We hebben 11 personen die gebruik mogen maken van het koffie arrangement. Dat zijn de 9 aanwezige A2CN clubleden en 2 introducés, 1x van @jacktiets en 1x van @Peter_Maathuis. De andere personen kunnen ter plekken nog €5,- voldoen om ook gebruik te maken van onbeperkt koffie, daar zit dan geen gebak bij.
Voor de lunch ga ik er vanuit dat we 15 volwassenen hebben en 3 kids. @eekhoorntje en @MightyBlue lunchen niet mee.
Hoop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd omtrent de stand van zaken rond de koffie en lunch. Heb jullie hier toch nog vragen of opmerkingen over hoor ik dat graag.
Koos
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- MightyBlue
Ho #stop. @kobus1978 ik lunch wel degelijk mee, zie mijn post op viewtopic.php?p=79967#p79967 25 augustus, is daar ook mooi mee-gekopieerd in de lunchbestellijst.
En verder ben ik als het goed is nu #officieel bij de club. Sticker ontvangen! @Peter_Maathuis bedankt!
Ik vertrek dus ná de lunch, kijk ernaar uit om jullie allemaal eens te treffen en nog meer ondergedompeld te worden in het heiligdom van de A2.
En verder ben ik als het goed is nu #officieel bij de club. Sticker ontvangen! @Peter_Maathuis bedankt!

Ik vertrek dus ná de lunch, kijk ernaar uit om jullie allemaal eens te treffen en nog meer ondergedompeld te worden in het heiligdom van de A2.

- kobus1978
Ok, er is genoeg plek, excuus voor het misverstand.MightyBlue schreef: ↑29 aug 2019, 16:33Ho #stop. @kobus1978 ik lunch wel degelijk mee, zie mijn post op viewtopic.php?p=79967#p79967 25 augustus, is daar ook mooi mee-gekopieerd in de lunchbestellijst.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
Ik ben er klaar voor, de mijne staat weer lekker te glimmen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Matjes ook uitgeklopt Koos?
Hij staat er weer schitterend bij man.
Nu pas kan je zien hoe deze lak onder verschillende lichthoeken van kleur verandert. Gaaf!
Kortom, je hebt de toon gezet. Ik kan ook aan de slag vanavond ...

Nu pas kan je zien hoe deze lak onder verschillende lichthoeken van kleur verandert. Gaaf!

Kortom, je hebt de toon gezet. Ik kan ook aan de slag vanavond ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
Beste allemaal,
Als mede organisator ben ik zeer tevreden met het verloop van de dag. Er ontstonden leuke gesprekken over de A2 en allerlei andere onderwerpen. Heerlijk om iedereen zo te zien genieten.
Bedankt iedereen voor jullie aanwezigheid.
Als mede organisator ben ik zeer tevreden met het verloop van de dag. Er ontstonden leuke gesprekken over de A2 en allerlei andere onderwerpen. Heerlijk om iedereen zo te zien genieten.
Bedankt iedereen voor jullie aanwezigheid.
- Bijlagen
-
- Begin van de dag
- IMG_20190831_105754.jpg (2.07 MiB) 3762 keer bekeken
-
- Lunch
- IMG_20190831_133212.jpg (1.45 MiB) 3762 keer bekeken
- kobus1978
Deel 2 foto's
- Bijlagen
-
- Einde dag
- IMG_20190831_160345.jpg (2.61 MiB) 3763 keer bekeken
-
- Einde dag 2
- IMG_20190831_160332.jpg (2.62 MiB) 3763 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Hoewel sommige van lage opkomst spraken... Belg en Duitse nummerplaat te zien...
Alleen vraag ik me af wanneer Rolf uit Norge komt?
Alleen vraag ik me af wanneer Rolf uit Norge komt?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
File bij restaurant, wel goede parkeerwachter!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?