Eindelijk weer een A2: Een rode CS 2005
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Afgelopen zaterdag een rondje Ring gedaan met de alu Kugel. Lekker weer en niet al te druk, dus was weer zeer genieten en goed voor de ervaring om weer eens een rondje te doen daar.

Misano rode CS FSI, eind 2003, (dood) panoramadak, alu trekhaak, PDC, verw. rode stoelbekleding, 16" velgen, facelift serviceklep, Pro-Boost ecu upgrade
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gaaf Walter! Ik zie een leuk tripje voor de club in het verschiet 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En zo te zien had de vrouw er ook plezier in!
De nieuwe schokdempers en veren gaven vast ook de broodnodige input voor een optimaal rondje

De nieuwe schokdempers en veren gaven vast ook de broodnodige input voor een optimaal rondje

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Tnx Jaap!
HansJan: Ja, die vond het eigenlijk allemaal niet hard genoeg gaan...
De Koni Active dempers zijn prima, maar vooral comfortabel, want het 'deint' nog steeds een beetje op de snelweg. Meer dan ik prettig vind, maar ja..
Duncan: nee, dit is nog met de standaard veren. Het comfort op niet-snelweg kan ik wel erg waarderen voor een dagelijkse merk ik bij mezelf, alhoewel ik ook wel van strakke wegligging hou (de foto is niet geheel toevallig daar gemaakt moet je maar denken ;-)), dus ik denk dat de Eibachs misschien toch niet onder de auto komen...
Walter
HansJan: Ja, die vond het eigenlijk allemaal niet hard genoeg gaan...

De Koni Active dempers zijn prima, maar vooral comfortabel, want het 'deint' nog steeds een beetje op de snelweg. Meer dan ik prettig vind, maar ja..
Duncan: nee, dit is nog met de standaard veren. Het comfort op niet-snelweg kan ik wel erg waarderen voor een dagelijkse merk ik bij mezelf, alhoewel ik ook wel van strakke wegligging hou (de foto is niet geheel toevallig daar gemaakt moet je maar denken ;-)), dus ik denk dat de Eibachs misschien toch niet onder de auto komen...
Walter
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Da's balen! Zelf niet beschadigd hopelijk.