Soft touch lak (softlack) herstellen
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

Maar JJR heeft het bedacht van die camouflage lak “crylon” en die heeft zijn A2 nog steeds toch?
- jubo
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als je het niet wilt bijspuiten, kun je het ook verwijderen.
Met spiritus laat die rubber lak troep zich er af poetsen.
Omdat de kunststof eronder op kleur is geeft het een goed resultaat. Ziet weer netjes uit.
Wel een flinke klus.
Soft touch is het dan niet meer. Maar ook geen sticky touch meer!
Met spiritus laat die rubber lak troep zich er af poetsen.
Omdat de kunststof eronder op kleur is geeft het een goed resultaat. Ziet weer netjes uit.
Wel een flinke klus.
Soft touch is het dan niet meer. Maar ook geen sticky touch meer!

-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Eraf halen met spiritus dus! Dank voor de tip. Maar een relatief kleine moeite om m dan te spuiten in de sofftouch (en wel ook wel een leuk werkje om de binnenkant echt mooi te krijgen).
Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen van JJR!
Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen van JJR!
- JJR
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ha Boys ( en girls?)
Een jaartje verder weer. De lak houdt zich goed en is door mijn aanstaande vrouw goed getest kan ik je zeggen met wat zij allemaal laat rondslingeren. Ik heb ook de deur handgrepen van de TT er mee gedaan en dat staat ook goed. Ik zeg doen als je krassen hebt en je stoort je er aan. het kleurverschil merk je niet.
Een jaartje verder weer. De lak houdt zich goed en is door mijn aanstaande vrouw goed getest kan ik je zeggen met wat zij allemaal laat rondslingeren. Ik heb ook de deur handgrepen van de TT er mee gedaan en dat staat ook goed. Ik zeg doen als je krassen hebt en je stoort je er aan. het kleurverschil merk je niet.