Audi a2 aanbieder
Goedenavond allemaal,
Onlangs heb ik mij aangemeld op jullie forum.
Ik wil voor mijn vrouw als tweede auto graag een A2 aanschaffen.
Nu ben ik deze aanbieder tegengekomen.
Is deze bekend bij jullie of ervaringen mee?
http://www.exclusivedealercars.nl/nieuwbinnen.html
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Klaas
Onlangs heb ik mij aangemeld op jullie forum.
Ik wil voor mijn vrouw als tweede auto graag een A2 aanschaffen.
Nu ben ik deze aanbieder tegengekomen.
Is deze bekend bij jullie of ervaringen mee?
http://www.exclusivedealercars.nl/nieuwbinnen.html
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Klaas
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Welkom Klaas,
Helaas heeft dit bedrijf geen kenteken dus die Occasion verbergt iets.
Dealer occasions dus ze moeten van VAG of Audi dealer af komen en dat geloven we nooit....
Ook niets over garantie en of er een grote beurt is gedaan of de tandriem.
Lees ook eens andere hier die auto zoeken en je zult deze ??? handelaar vermoedelijk nooit bezoeken,
meestal prima koffie en zonde van de tijd..... de lage KM standen zijn meestal terug gedraaid en zij hebben dat niet gedaan, (ze laten dat doen...)
Helaas heeft dit bedrijf geen kenteken dus die Occasion verbergt iets.
Dealer occasions dus ze moeten van VAG of Audi dealer af komen en dat geloven we nooit....
Ook niets over garantie en of er een grote beurt is gedaan of de tandriem.
Lees ook eens andere hier die auto zoeken en je zult deze ??? handelaar vermoedelijk nooit bezoeken,
meestal prima koffie en zonde van de tijd..... de lage KM standen zijn meestal terug gedraaid en zij hebben dat niet gedaan, (ze laten dat doen...)
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dank je voor je bericht.. ik was inderdaad al in wat topics aan het rondsnuffelen/lezen..
Maar dacht laat ik het eens checken..
Ik ga op verder onderzoek.. mocht ik vragen hebben weet ik jullie te vinden
! 
Maar dacht laat ik het eens checken..
Ik ga op verder onderzoek.. mocht ik vragen hebben weet ik jullie te vinden

- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ho ho Eekhoorntje, dat vind ik wel wat kort door de bocht... Deze garage lijkt gewoon z'n best te doen. Hoezo geen kenteken? Heel normaal dat occasions zonder kenteken op de foto worden gezet. Dealer auto's... Ja, alle auto's komen oorspronkelijk van de dealer. Wat is er mis aan het opkopen van auto's bij dealers?
Sommige handelaren kopen occasions bij dealers in Duitsland. Die hebben daarom nog geen NL-kenteken, maar zijn wel prima onderhouden.
Zonder slechte ervaringen zou ik voorzichtig zijn met zo vlot een oordeel vellen.

Sommige handelaren kopen occasions bij dealers in Duitsland. Die hebben daarom nog geen NL-kenteken, maar zijn wel prima onderhouden.
Zonder slechte ervaringen zou ik voorzichtig zijn met zo vlot een oordeel vellen.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
- eekhoorntje
Deze is niet te koop en hoef ik ook niet....
Hier zie je;
1 Zwart Metallic mat over gespoten?
2 Brievenbus in bumper zijkant.
3 strip ontbreekt en vermoedelijk achter schade matig gericht....
Ik zag deze geparkeerd staan, maar om deze weer mooi en strak te krijgen is zoveel geld nodig dat een andere kopen vermoedelijk rendabel is.
Ik laat dit alleen maar zien omdat in een hoosbui de auto minder goed bekeken word en dan glimt alles...
Verder op Airco knoppen na die erg wit waren nette auto zo te zien...
Hier zie je;
1 Zwart Metallic mat over gespoten?
2 Brievenbus in bumper zijkant.
3 strip ontbreekt en vermoedelijk achter schade matig gericht....
Ik zag deze geparkeerd staan, maar om deze weer mooi en strak te krijgen is zoveel geld nodig dat een andere kopen vermoedelijk rendabel is.
Ik laat dit alleen maar zien omdat in een hoosbui de auto minder goed bekeken word en dan glimt alles...
Verder op Airco knoppen na die erg wit waren nette auto zo te zien...
- Bijlagen
-
- a2xxx.jpg (134.8 KiB) 4458 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Cooper
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Met speciaal poetsmiddel zo gefixed. Idem aansluiting bumper. Heeft niets te maken met de technische staat auto. Mijn generatie genoten weten daar wel raad mee eekhoorntje(links en rechterhand
ik zoals je wel weet heb een a2 van sloop gered. Waarom? Omdat ik de a2 zie als een klassieker, naast mijn hobby van classiccooper het echte autorijden

- eekhoorntje
Links & rechts een brievenbus in zijkant bumper op deel 2....
En de strip eraf en beide zijkanten zo mat gespoten.....
Dat is achterschade wat niet goed hersteld is.
Mijn zoon heeft de bumper wel goed zitten en alleen was het daar boven spuiten niet nodig, wel de klep en bumper die Color Storm geel waren en dan moet je goed schuren.... paar plekjes nu 2 jaren later....
Laat alleen maar matig herstelde schade zien, zal wel voordelig gekochte zijn.....
Richten en overspuiten kost al snel €1500,- door vakman.
Gelukkig niet mijn auto.. heb aan Fsi nu al genoeg werk...
En de strip eraf en beide zijkanten zo mat gespoten.....
Dat is achterschade wat niet goed hersteld is.
Mijn zoon heeft de bumper wel goed zitten en alleen was het daar boven spuiten niet nodig, wel de klep en bumper die Color Storm geel waren en dan moet je goed schuren.... paar plekjes nu 2 jaren later....
Laat alleen maar matig herstelde schade zien, zal wel voordelig gekochte zijn.....
Richten en overspuiten kost al snel €1500,- door vakman.
Gelukkig niet mijn auto.. heb aan Fsi nu al genoeg werk...
- Bernard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Optisch zelf gaan bekijken technisch als je dat niet genoeg kunt beoordelen gooi er €100,- tegenaan en laat hem door de anwb of andere erkende garage uitgebreid beoordelen.
Persoonlijk zou ik dat bij mogelijke andere aankoop A2 in de prijsklasse boven de €2000,-doen.
Persoonlijk zou ik dat bij mogelijke andere aankoop A2 in de prijsklasse boven de €2000,-doen.