Zeker, erg blij mee!
stoelen!!
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A2-8Z-2 ... v#viTabs_0
Nu wordt het toch serieus met dat proefzitten @Veertienmeizeventien
( deze stof vindt ik niet de mooiste,maar ja de prijs...)
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb contact opgenomen... Dank u wel!jaapje schreef: ↑27 dec 2019, 20:36https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A2-8Z-2 ... v#viTabs_0
betutteling is zinloos; passie is Goud
Ik heb namelijk daarmee ooit eens een slechte ervaring achter de rug met een A2.
Daarvan was de batterij van de AB ineens leeg en ik dacht even de auto met de sleutel open te maken.
Bleek de bestuurdersdeur ooit te zijn vervangen door een exemplaar uit GB. (ik vond de spiegel ook al moeilijk instelbaar achteraf gezien).
En dus zat er geen slot in.
Aan de passagierskant ook niet. Ik kon er niet meer in.
Enige optie: ruitje intikken. Daarna werkte de AB weer (vervangen batterij).
Later bedacht ik me deze batterij eens uit te proberen in de andere AB die bij de auto zat.
Ik dacht slim te zijn door eerst de auto "van het slot" te halen en haalde daarna de batterij er uit.
"Klik" gingen de deuren na 7 seconden automatisch weer op slot.
Koste weer een zijruit bestuurderskant (want die zijn het goedkoopste, omdat die het meest besteld worden).
Daarvan was de batterij van de AB ineens leeg en ik dacht even de auto met de sleutel open te maken.
Bleek de bestuurdersdeur ooit te zijn vervangen door een exemplaar uit GB. (ik vond de spiegel ook al moeilijk instelbaar achteraf gezien).
En dus zat er geen slot in.
Aan de passagierskant ook niet. Ik kon er niet meer in.
Enige optie: ruitje intikken. Daarna werkte de AB weer (vervangen batterij).
Later bedacht ik me deze batterij eens uit te proberen in de andere AB die bij de auto zat.
Ik dacht slim te zijn door eerst de auto "van het slot" te halen en haalde daarna de batterij er uit.
"Klik" gingen de deuren na 7 seconden automatisch weer op slot.
Koste weer een zijruit bestuurderskant (want die zijn het goedkoopste, omdat die het meest besteld worden).
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Veertienmeizeventien schreef: ↑27 dec 2019, 20:44jaapje schreef: ↑27 dec 2019, 20:36https://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A2-8Z-2 ... v#viTabs_0
Ik heb contact opgenomen... Dank u wel!
Top, graag wil ik weten/info hoe je het transport gaat regelen, mocht je tot koop overgaan.
Ben namelijk bezig geweest met een set sportstoelen in/uit de UK, maar aangezien het gewicht rond de 100kg weegt zijn de kosten ook aanzienlijk..... Daarbij komt dat de de meeste transporteurs alleen B2B (business to business) doen en niet voor gepeupel als moi.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
@Johan 3L
Ik leerde bij andere deur ook slot overzetten, anders paste de sleutel niet meer!
En ja, met afstand bediening maar 1 slot, en als je oude deur nog hebt....
Verder is raam achter open draaien iets veiliger, tenzij je 4 Elektrische ramen hebt die automatisch ook dicht gaan!
@@Spits
Stoelen kopen?
Vele gaan met Caravan of aanhanger Kamperen in Brexitannië, dus als ze terug gaan is extra lading vaak mogelijk, niet in deze koude maanden, en hopen dat tegen die tijd jou gewenste er nog is.
Of zelf een Vakantie in plannen... en dan maar hopen dat het redelijk bereikbaar is.
De boot naar Schotland is erg gunstig tarief en daar zijn wegens minder inwoners juist de koopjes die bleven staan, 't Zuiden heeft meer liefhebbers en bijpassende prijzen!
Ik leerde bij andere deur ook slot overzetten, anders paste de sleutel niet meer!
En ja, met afstand bediening maar 1 slot, en als je oude deur nog hebt....
Verder is raam achter open draaien iets veiliger, tenzij je 4 Elektrische ramen hebt die automatisch ook dicht gaan!
@@Spits
Stoelen kopen?
Vele gaan met Caravan of aanhanger Kamperen in Brexitannië, dus als ze terug gaan is extra lading vaak mogelijk, niet in deze koude maanden, en hopen dat tegen die tijd jou gewenste er nog is.
Of zelf een Vakantie in plannen... en dan maar hopen dat het redelijk bereikbaar is.
De boot naar Schotland is erg gunstig tarief en daar zijn wegens minder inwoners juist de koopjes die bleven staan, 't Zuiden heeft meer liefhebbers en bijpassende prijzen!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...