Ook even voorstellen
- A2Akoya
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Sinds een paar weken hebben we een A2 in ons bezit. En omdat ik behoorlijk wat tijd besteed aan het doorspitten van dit forum (en ook de duitse en engelse variant) lijkt het me ook passend om me aan te melden.
Ik ben Henk, woonachtig in het midden van het land. Op zoek naar een vervanger (ook vanwege groter wordende kinderen) van onze 3 deurs clio viel mijn oog op de A2. 5 Deuren, praktische ruimte en dat voor dezelfde maandelijkse kosten! Bovendien hebben we een A4 b6 avant 1.8t die erg goed bevalt.
Uiteindelijk een in mijn ogen mooi exemplaar gevonden in akoyazilver, met achterbank, dus 5-persoons. En een redelijke kilometerstand, net geen 140.000 km.
Hopelijk hebben we er lang plezier van en op dit forum nog veel wijzer te worden.
Vriendelijke groet, Henk
- Bijlagen
-
- 20200105_131910.jpg (6.19 MiB) 3407 keer bekeken
-
- 20200105_131902.jpg (6.69 MiB) 3407 keer bekeken
-
- 20200105_132253.jpg (3.21 MiB) 3407 keer bekeken
-
- 20200105_132001.jpg (6.77 MiB) 3407 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Hoewel ik alleen grijze haren heb....
Sinds kort een Dolfijn grijze erbij dus een iets andere donkerder tint.
Ja, de Eekhoorn rijd nog dagelijks in de Kasteel Rode, of Bruin/koper afhankelijk van zonlicht...
Welkom op het forum en veel lees plezier.
Sinds kort een Dolfijn grijze erbij dus een iets andere donkerder tint.
Ja, de Eekhoorn rijd nog dagelijks in de Kasteel Rode, of Bruin/koper afhankelijk van zonlicht...
Welkom op het forum en veel lees plezier.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
welkom op dit vooral informatieve forum!
Mooie A2 heb je!
Veel plezier er mee.
Mooie A2 heb je!
Veel plezier er mee.
betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Eerlijk is eerlijk, we hebben weer een beauty in ons midden. Welkom hier!
Kan ik voorzichtig stellen dat je ook een voorliefde hebt voor detailen? De regen parelt mooi op de lak en het dashboard ziet er ook zeer onberispelijk uit
De grote broer mag er ook zijn, mooi stel op de oprit
Velgen zijn ook tijdloos en misstaan ook niet onder de A2. Ben je verder nog voornemens om aanpassingen te voorzien? Als je het forum hebt doorgespit dan heb je vast de aankooptips ook ter hand genomen en de meest kritische zaken reeds gecontroleerd.
Heel veel plezier van jullie kogel gewenst en wellicht tot ziens op een meeting!

Kan ik voorzichtig stellen dat je ook een voorliefde hebt voor detailen? De regen parelt mooi op de lak en het dashboard ziet er ook zeer onberispelijk uit

De grote broer mag er ook zijn, mooi stel op de oprit

Heel veel plezier van jullie kogel gewenst en wellicht tot ziens op een meeting!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16