Nieuwe ronde, nieuwe kansen
- jordyvl
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Helaas is mijn vorige A2 Total loss verklaart (foutje bedankt)
Gekocht met km stand 194000
Inmiddels staat deze op 202450
Komt van de eerste eigenaar, mijn vader heeft hem kort gehad als tijdelijk vervoer. Dus hem tel ik niet echt mee als eigenaar.
Hier wat foto’s van de opvolger.
Gekocht met km stand 194000
Inmiddels staat deze op 202450
Komt van de eerste eigenaar, mijn vader heeft hem kort gehad als tijdelijk vervoer. Dus hem tel ik niet echt mee als eigenaar.
Hier wat foto’s van de opvolger.
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
- jordyvl
Voor de mensen die het zich eventueel afvragen, hier een paar foto’s van de voorganger
Voor ongelukje
Voor ongelukje
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
- jordyvl
Na ongelukje
Hele onderstel voor was krom, vandaar Total loss, en dat op een snelheid tussen de 20 en 30Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op een paaltje/tegen een hoge stoep gereden? Het wiel staat wel diep in de wielkast ...
Hopelijk heb je meer geluk met de nieuwe A2, veel veilige km's gewenst.
Heb je nog wat bruikbare onderdelen van de oude A2 kunnen overzetten?
- jordyvl
Nee waarschijnlijk met het wiel tegen de bumper (weet niet zeker hoe ik hem geraakt heb) van een tegenligger gereden.Peter_Audi_A2 schreef: ↑06 aug 2020, 09:02Op een paaltje/tegen een hoge stoep gereden? Het wiel staat wel diep in de wielkast ...
Hopelijk heb je meer geluk met de nieuwe A2, veel veilige km's gewenst.
Heb je nog wat bruikbare onderdelen van de oude A2 kunnen overzetten?
Combinatie van slechte nacht, drukke periode op mijn werk (administratief medewerker dus in december veel te doen ivm jaarsluiting) en was aan de late kant (wekker vergeten te zetten) terwijl ik de straat uit rijd dwaalde mijn gedachten even af en is de auto in een fractie van een paar seconden een stukje op de andere rijbaan gekomen.
Was allrisk verzekerd dus mocht geen onderdelen demonteren helaas.
Ik ben nog op zoek naar een dubbele bodem en bekerhouder achter (functies die beide op de voorganger zaten en ik nu best wel mis) mocht iemand deze voor een schappelijke prijs hebben liggen houd ik mij aanbevolen.
- HansJan
- Moderator
De bekerhouder achter had je er netjes uit kunnen halen zonder dat dat dit zichtbaar was geweest! Ik zou de auto opsporen en hem er alsnog uithalen. De dubbele bodem rust op een rails die wel in de kofferbak aanwezig moet zijn. Anders naar dezelfde sloop en de bekleding compleet met rails demonteren.jordyvl schreef: ↑06 aug 2020, 11:51Was allrisk verzekerd dus mocht geen onderdelen demonteren helaas.
Ik ben nog op zoek naar een dubbele bodem en bekerhouder achter (functies die beide op de voorganger zaten en ik nu best wel mis) mocht iemand deze voor een schappelijke prijs hebben liggen houd ik mij aanbevolen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- jordyvl
Auto is inmiddels al een aantal keer doorverkocht, en zou nu opgelapt zijn door een particulier ben hem nog een keer gaan bekijken maar hij zag er slecht uit andere velg erop bumper niet gespoten. Tevens op foto’s van de advertentie Branden het abs lampje terwijl motor liep. Geen proefrit gemaakt omdat hij voor de staat in mijn ogen te duur was 3000 euro terwijl er nog schade op zat. Had hem destijds voor 3300 gekocht en toen was het spuitwerk nagenoeg perfect. Inmiddels rijd er iemand anders in sinds 5-6. Ondertussen houd ik de Venyard in de gaten (onderdeel van van der ven) voor Audi a2’s maar tot nu toe nog geen succes geboekt. Des al niet te min, mocht de volgende eigenaar dit lezen hoop ik dat hij er nog lang plezier van mag hebben.HansJan schreef: ↑06 aug 2020, 12:00De bekerhouder achter had je er netjes uit kunnen halen zonder dat dat dit zichtbaar was geweest! Ik zou de auto opsporen en hem er alsnog uithalen. De dubbele bodem rust op een rails die wel in de kofferbak aanwezig moet zijn. Anders naar dezelfde sloop en de bekleding compleet met rails demonteren.jordyvl schreef: ↑06 aug 2020, 11:51Was allrisk verzekerd dus mocht geen onderdelen demonteren helaas.
- jordyvl
Hierna nog een keer voor 3000 te koop gestaan (2 maanden ongeveer) bij autobedrijf broeders, met bovengenoemde schade.
- HansJan
- Moderator
Slechte zaak dit 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ja, je zou bijna een topic starten "A2's waaraan een luchtje zit... Wat de verkoper je niet vertelde..."