Ook even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Gebruikersavatar
Jw@2
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2020, 17:18
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Motortype: Weet ik niet

14 aug 2020, 17:29 0 x

Mijn naam is jan- willem de langen .woonachtig in lekkerkerk .heb A2 aangeschaft .om de reden waar een hoop mensen het om gedaan hebben. Duurzaam. fantastisch autotje om in te rijden .heb er trekhaakje onder laten zetten want wil volgend jaar met klein karretje er achter en daktent er op richting kweet nog niet .mis alleen de cruisecontrol en dat vind ik echt jammer .nu lees ik hoop over de jongens van marja.heb ook hun site bezocht en geprobeerd alx of 3 om afspraak te maken .maar hoor niks van ze en 1e mail .was maand of 3 geleden .dus zou het zeer op prijs stellen als iemand mij in contact kon brengen bvd jw
Gebruikersavatar
DED@2
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2016, 23:06
Locatie: Zoetermeer
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

14 aug 2020, 17:34 2 x

Ik heb slechte ervaring met Marja. Ik zou de moeite nemen om of naar MT automotive te gaan of naar de a2 dokter.

Het heeft mij een doorgebrande kabelboom en sensor gekost en ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun werk. Daarnaast is contact echt slecht, zeker wanneer het om reclamatie gaat.

Voor het zelfde geld en garantie andere aanbieders benaderen.

Succes 👍
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

14 aug 2020, 20:03 0 x

Hé wat lees ik nou: "slechte ervaring met Marja"

Daar kijk ik van op. Ik ken ze niet persoonlijk, maar stuur er wel klanten heen.
Vertel, (en ik heb geen aandelen overigens), dus voel je vrij je mening te geven
Gebruikersavatar
jordyvl
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 nov 2019, 22:00
Locatie: Moerdijk
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 aug 2020, 20:26 0 x

Welkom. Ikzelf ben bij MT Automotive geweest en is erg goed bevallen. Voor 175 was het geregeld

Heel veel veilige KM :)
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
Gebruikersavatar
4$$
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 jan 2020, 18:22
Locatie: Voerendaal
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 aug 2020, 21:00 0 x

Ik ook bij MT automotive...... Toen nog 175 maar op marktplaats adverteerde hij laatst met 200 voor die klus. Hij is erg snel en je kan er gewoon even op wachten.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
Gebruikersavatar
DED@2
Berichten: 1548
Lid geworden op: 05 dec 2016, 23:06
Locatie: Zoetermeer
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

14 aug 2020, 21:52 3 x

Johan 3L schreef:
14 aug 2020, 20:03
Hé wat lees ik nou: "slechte ervaring met Marja"

Daar kijk ik van op. Ik ken ze niet persoonlijk, maar stuur er wel klanten heen.
Vertel, (en ik heb geen aandelen overigens), dus voel je vrij je mening te geven
Na wat moeizaam afspreken, ben ik er naar toe gegaan. Werd hartelijk ontvangen door de heren en heb de sleutel afgegeven. Na een tijdje ontstond er wat onduidelijkheid en gediscussieer. Probleem ze kregen hem niet cfm standaard ingebouwd. De tijd vorderde en het werd al donker. Ze gaven aan het uit te zoeken en terug te bellen voor een vervolg afspraak. Ik heb een gewone origineel nld geleverde a2 AUA uit 2001. Probleem was dat de cc wel reageerde op de rempedaal voor onderbreking, maar niet op de koppelingspedaal. Ik ben ermee naar huis gereden en heb een week afgewacht. Na een week geen bericht, dus ik teruggebeld om te vragen naar de status. 3x voicemail ingesproken, geen weerbericht. Dan is bij mij een grens overschreden. Ik heb het gelaten. Na een tijdje vreet dan de 150€ zonder wederprestatie aan me. Ik ben niet onhandig, dus heb de stoute schoenen aangetrokken en alle schema’s en how to’s verzameld en ben mijn situatie met deze info gaan vergelijken. Ik kwam door meten, meten en nog eens meten erachter dat het de koppelingsschakelaar moest zijn. Bij controle bleek dat de bewuste kabel van het relais tot achter mijn dashboard was weggesmolten in de kabelboom. Ik hoef niet te vertellen dat dit levensgevaarlijk had kunnen zijn en nog steeds was! Ik heb deze kabel zoveel mogelijk verwijderd en gecontroleerd op gebreken. Het was zo goed 👍 en de kabelboom afgemonteerd. Vervolgens de kabel opnieuw getrokken en aangesloten, sindsdien een functionerende cc en zero problemen.

Het maakt me niets uit wat men van mijn reactie/ mening vind. Ik vind het buitengewoon slecht dat een zichzelf geclaimed gerenomeerd persoon, zich zo heeft gedragen. Ik doe soms diverse inbouw en ombouw activiteiten voor mezelf en voor anderen. Daarbij is de norm dat het vooral veilig moet zijn. Ik heb me wel eens afgevraagd of de topics van uitgebrande nld A2’s toevallig niet onlangs een cc hebben in laten bouwen.

Achteraf had ik het gewoon zelf moeten doen, zo moeilijk is het ook weer niet.

Anderen hebben waarschijnlijk wel goede ervaringen. Moet eenieder voor zichzelf weten. Maar een gewaarschuwd mens telt voor ✌🏼.
Gebruikersavatar
Spinazie
Forum beheerder
Berichten: 982
Lid geworden op: 15 jan 2018, 11:45
Locatie: Nijmegen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 aug 2020, 22:15 2 x

Duidelijk verhaal.. Je leert een bedrijf pas echt kennen als het moeizamer gaat dan verwacht of er fouten gemaakt worden, dan zegt de manier waarop ze het vervolgens oppakken veel over de manier waarop ze zaken doen :rolleyes:
Gebruikersavatar
jordyvl
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 nov 2019, 22:00
Locatie: Moerdijk
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 aug 2020, 22:43 0 x

4$$ schreef:
14 aug 2020, 21:00
Ik ook bij MT automotive...... Toen nog 175 maar op marktplaats adverteerde hij laatst met 200 voor die klus. Hij is erg snel en je kan er gewoon even op wachten.

Dat zou vreemd zijn ben gisteren bij hem geweest, toen was het nog 175
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
Gebruikersavatar
4$$
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 jan 2020, 18:22
Locatie: Voerendaal
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

14 aug 2020, 22:55 0 x

Ik zie dat hij nu op marktplaats op 175 staat.

Welkom trouwens en die CC zeker installeren. Het is echt heerlijk om te hebben.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

15 aug 2020, 08:49 0 x

Welkom Jan Willem...

Om er geen C.C. topic van te maken, Marja Jammer ook op andere forums gelezen als het fout ging,
en die goed gaan hoorde je nooit...

en de trekhaak & motor type, op kenteken pasje wat je binnen 1 week kreeg staat:

D2 2e regel AUA of BBY onder de 8Z staan, dat is jou type...
En onderaan bij Q1 & Q2 wat die mag trekken, een AUA niets, BBY tot 1000 Kliko...voor afval weg brengen... en de AUA mag officieel alleen fietsenrek hebben en bij aanhanger en schade, dan kan vooral de verzekeraar lastig doen, en op kenteken na zie ik geen verschillen....

RDW en Auto Nederland bepaalde wat er op mag helaas....
Alleen uit bepaalde landen ingevoerde word soms de 1000 Kg op de AUA overgenomen en is dan plotseling gewoon legaal...

Er komen wel meer rare voorbeelden langs, een vers ingevoerde ATL 90 Pk diesel die 1200 Kg mag trekken... Hoewel ik dat maximale zeker nooit zal gebruiken, vind 900 kg al erg veel achter een lichte auto...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Plaats reactie