Ahh ok. Ik heb nl ook een aftermarket autoradio met klapscherm. Maar hier zit een verloop stekker op met zekeringen. Vandaar mijn opmerking.Patrickbby schreef: ↑17 aug 2020, 19:27Gaat direct de radio in en in de kabelboom zitten zeker geen zekeringen.
Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
- Patrickbby
Ja klopt dat had de oude radio ook, geen zekeringen maar van die schuifbusjes waarmee je inderdaad de iso kan aanpassen van japans naar duits.edje13 schreef: ↑17 aug 2020, 19:33Ahh ok. Ik heb nl ook een aftermarket autoradio met klapscherm. Maar hier zit een verloop stekker op met zekeringen. Vandaar mijn opmerking.Patrickbby schreef: ↑17 aug 2020, 19:27Gaat direct de radio in en in de kabelboom zitten zeker geen zekeringen.
Bij de nieuwe radios steek je gewoon direct de kabel in de radio, harstikke mooi natuurlijk want geen losse kabelbrei meer nadeel is dus dat je de stekkers moet aanpassen en aangezien ik weiger te knippen moet ik nu maar wachten op het sleuteltje.
Heb de originele jvc Camera ook maar zojuist besteld kijken waar we die kunnen bouwen, mooi klusje als ik een versterker ga inbouwen in het verborgen vakje

- HansJan
- Moderator
Zeker de moeite waard! Vanaf punt 2 was het echt prachtig sturen, naar Zutphen toe enkel recht-toe-recht-aan. Gebruik jij ook dezelfde app?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- jordyvl
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Clubsticker in de auto gemaakt, helaas wel minder zichtbaar dan eerst verwacht. Maar ondanks dat toch blij mee
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ja, de sticker is achter het achterste zijruitje beter zichtbaar...
- jordyvl
Ach ja de kentekenplaatsticker compenseert weerPeter_Maathuis schreef: ↑29 aug 2020, 18:31Ja, de sticker is achter het achterste zijruitje beter zichtbaar...

Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |
- Caspeer
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Afgelopen week mijn koppeling om zeep geholpen. Veel met een kar gereden en daarna nog stop-and-go met een caravan.
't is geen verrassing, het was wachten hoe lang het zou duren. Kan er nu nog wel gewoon mee rijden, maar er gaat niets aan de haak voor er een nieuwe koppeling in zit.
Deze koppeling zit er al een hele tijd in, dus was sowieso in de nabije toekomst aan vervanging toe.
Meteen de startmotor ook maar even los om te kijken waarom deze telkens jankt bij het starten. Niet zo'n heel deftig geluid vind ik zo.
Verder punten die preventief vervangen moeten worden als er toch zo veel uit elkaar ligt?
't is geen verrassing, het was wachten hoe lang het zou duren. Kan er nu nog wel gewoon mee rijden, maar er gaat niets aan de haak voor er een nieuwe koppeling in zit.
Deze koppeling zit er al een hele tijd in, dus was sowieso in de nabije toekomst aan vervanging toe.
Meteen de startmotor ook maar even los om te kijken waarom deze telkens jankt bij het starten. Niet zo'n heel deftig geluid vind ik zo.
Verder punten die preventief vervangen moeten worden als er toch zo veel uit elkaar ligt?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Huilende startmotor..... nieuw vet erin omdat oude hard en stug werd en dan blijft hij plakken...
En de Fuse en Stuur kogels goed bekijken, want die rubbers kosten minder dan €1,50 per stuk en de kogels flink duurder, en de aandrijfas ook even kijken, want die rubbers is ook voordeliger en makkelijker dan hele as vervangen...
of heb je blikken arm in plaats van gietstuk, dan die controleren en eventueel tectyl op smeren... want dat roest nog wel eens...
Ooit klaagde hier iemand over een afgebroken en dat kan erg duur worden!
En de Fuse en Stuur kogels goed bekijken, want die rubbers kosten minder dan €1,50 per stuk en de kogels flink duurder, en de aandrijfas ook even kijken, want die rubbers is ook voordeliger en makkelijker dan hele as vervangen...
of heb je blikken arm in plaats van gietstuk, dan die controleren en eventueel tectyl op smeren... want dat roest nog wel eens...
Ooit klaagde hier iemand over een afgebroken en dat kan erg duur worden!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- FrankDercks
Vandaag naar de Posbank geweest om de bloeiende heide te fotograferen.
Soms stond er ook nog een A2 voor de lens...
Soms stond er ook nog een A2 voor de lens...

- Bijlagen
-
- IMG_20200831_190011.jpg (2.5 MiB) 2460 keer bekeken
-
- IMG_20200831_185825.jpg (3.09 MiB) 2460 keer bekeken
LM 5-arm velgen, sportstoelen Matrix bekl., FIS, Alpine CDE-205DAB, Sydmeko armsteun, bakje onder handrem, ribbelgrille, middenconsole bekerhouders achter, komfortblinker, 3 spakig
S-line stuur, CC, verstralers, lange 5e versn, trekhaak, LPG.
S-line stuur, CC, verstralers, lange 5e versn, trekhaak, LPG.