De vuilnisbak!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Dit jaar niets, maar vele jaren was er na vakantie vele die met leeggelopen accu na 3 weken of langere vakantie die niet meer starten... 1x per week boodschappen, eventueel iets verder en in 2e en geen hogere versnelling is goed voor je accu.
Met 3X audi ze wel allen rijdende houden graag.
Met 3X audi ze wel allen rijdende houden graag.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tssss... wat onderschatten jullie mij toch... ik ben niet achterlijk. Zoals je in voorstelronde hebt kunnen zien heb ik aardig wat ervaring met oude auto's en het stilstaan er van.DED@2 schreef: ↑02 mei 2020, 22:03Dat hoop je! Lang stilstaan of weinig gebruik is eigenlijk funest voor auto’s, ook jouw A2. II zou hem dus zeker zo nu en dan bewegen en even de sporen geven als de motor goed warm is.
Bij gebruik heb je altijd slijtage, bij geen gebruik gaat de boel juist vastzitten of lekken ed.
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Is niet zo moeilijk toch?Veertienmeizeventien schreef: ↑03 mei 2020, 14:43Tssss... wat onderschatten jullie mij toch... ik ben niet achterlijk. Zoals je in voorstelronde hebt kunnen zien heb ik aardig wat ervaring met oude auto's en het stilstaan er van.DED@2 schreef: ↑02 mei 2020, 22:03Dat hoop je! Lang stilstaan of weinig gebruik is eigenlijk funest voor auto’s, ook jouw A2. II zou hem dus zeker zo nu en dan bewegen en even de sporen geven als de motor goed warm is.
Bij gebruik heb je altijd slijtage, bij geen gebruik gaat de boel juist vastzitten of lekken ed.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je eindelijk een gele colour, ehh, sandstormVeertienmeizeventien schreef: ↑02 mei 2020, 21:43Ik liep zojuist langs mijn blauwe A2. Hij staat al dagen, zoniet weken op dezelfde plek.
Er zit veel zand op. Of is het stuifmeel?

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16