Voorstellen met eerste A2

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Gebruikersavatar
aarmarman
Berichten: 179
Lid geworden op: 04 mei 2020, 13:31
Locatie: Haarlem
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

20 sep 2020, 22:27 0 x

Vogels-LPG | Wählscheiben velgen | CC | Audi symphony | Hypercolor LED binnenverlichting | Bilstein B4 | 2e licht kofferbak | Verwarmde spiegels, | Komfortblinker | Nebelscheinwerfer | Lordose | Multibox
Gebruikersavatar
Lemaire
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 okt 2018, 16:48
Locatie: Amstelveen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

20 sep 2020, 23:54 0 x

Hey mooie CS, dat is die uit Rotterdam toch? Die heeft best een mooie KM stand nog. Groet Mischa
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

21 sep 2020, 09:49 0 x

Gaat Tommie weg of van vorige verkoper?

Vele laten hem staan of zijn wachtwoord Autoscout kwijt en worden niet verwijderd.....
Dit gebeurde vaker bij particulieren....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 sep 2020, 09:50 0 x

Lekker bezig geweest! Heb je ook foto's van na de TLC behandeling? :cool:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Tommie99
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 aug 2020, 23:46
Locatie: Moerdijk
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 sep 2020, 10:43 1 x

Het is idd die van de advertentie uit Rotterdam. Blijkbaar heeft de vorige eigenaresse de advertentie nog niet verwijderd.
Kilomterstand is idd aantrekkelijk, verbruik is ook aantrekkelijk. Gemiddeld rijd ik bijna 1:18.
Rijd 100km woon-werkverkeer per dag en voornamleijk dus snelweg kilometers.
Heerlijk met 110km/h op de cruise control. Climate control werkt ook prima dus lekker koel onderweg.
De buitenzijde ziet er een stuk beter uit na het vervangen van het serviceklepje, de buitenspiegelkap, stootstrip passagiersdeur en poetsbeurt. Op de foto lijkt het of de motorkap beschadigd is maar dat is niet het geval. Ook de deukjes naast het benzineklepje zijn bijna niet te zien.
Binnenzijde was wel erg vies, vorige eigenaresse had een hond en ging graag naar het strand.
Deze ook laten reinigen en ziet er weer als nieuw uit en ruikt heerlijk fris.
Valt echt op dat de kwaliteit erg goed is want de kilometerstand is niet af te zien aan het interieur. Stoelen zitten nog stevig en alles is nog heel. Behalve het hendeltje om het dashboardkasje te openen, deze was niet meer aanwezig maar inmiddels ook vervangen.
Naar ik begreep stond te auto al langere tijd te koop voor een aanzienlijk hoger bedrag en waren er wel kijkers geweest maar vonden deze de auto te duur vanwege de staat (vies en het defecte serviceklepje) en omdat de distributie gedaan moest worden.
Ben erg blij dat ik daar doorheen gekeken heb en de auto voor een mooie prijs heb kunnen overnemen.
Nieuwe complete distributieset met waterpomp, thermostaat en alle vloeisoffen en filters waren nog geen 200euro en een dagje sleutelen. Poetsen van binnen en buiten was 150euro en voor de onderdelen van de sloopwagen op de Ven yard zoals het serviceluikje, stootstrip deur, spiegelkap, hendeltje dashboardkastje en nog meer kleine dingen was ik 35euro kwijt. Was misschien een uurtje sleutelen alles bij elkaar. Wat ook leuk is om daar te doen, zat te zien en af en toe een leuk praatje.
Inmiddels is het alweer meer dan een week geleden dat de auto gewassen is dus deze is weer vies maar na een volgende wasbeurt zal ik foto`s plaatsen.
Mvg Tom
Gebruikersavatar
Tommie99
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 aug 2020, 23:46
Locatie: Moerdijk
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 sep 2020, 10:47 0 x

Oh ja ruitewisser is ook vervangen na een opmerking hier op het forum over de ruitewisserarm die mogelijk de ruit kon beschadigen.
Ruitewisserarm lag idd bijna op de voorruit, deze is wat bijgebogen en met het nieuwe wisserblad ligt deze ruim boven de ruit nu.
Er zat geen speling op de bussen in de ruitenwisserarm
Gebruikersavatar
Lemaire
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 okt 2018, 16:48
Locatie: Amstelveen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 sep 2020, 10:57 0 x

Hey Tom,

Super hoor, mooie kleur ook! Ik heb die mevrouw een aantal keer gesproken, maar ben toen ivm Corona niet naar de auto gaan kijken. Volgens mij heb je een buitenkansje op de kop getikt. Ik heb zelf recentelijk ook een CS gekocht, deze had wel wat kleine probleempjes maar die zijn inmiddels verholpen. Auto is tot 2017 bij de eerste eigenaar geweest. Heb ook Airco maar een handbediende daar moest ik wel even aan wennen. De kilometerstand is ook relatief laag. En ik heb hem ook voor een mooie prijs kunnen kopen. Het zijn wel heel opvallende auto’s die CS’s bij m’n zwarte had ik nooit zoveel opmerkingen. Daar moet ik even aan wennen.

Groet Mischa

Tommie99 schreef:
21 sep 2020, 10:43
Het is idd die van de advertentie uit Rotterdam. Blijkbaar heeft de vorige eigenaresse de advertentie nog niet verwijderd.
Kilomterstand is idd aantrekkelijk, verbruik is ook aantrekkelijk. Gemiddeld rijd ik bijna 1:18.
Rijd 100km woon-werkverkeer per dag en voornamleijk dus snelweg kilometers.
Heerlijk met 110km/h op de cruise control. Climate control werkt ook prima dus lekker koel onderweg.
De buitenzijde ziet er een stuk beter uit na het vervangen van het serviceklepje, de buitenspiegelkap, stootstrip passagiersdeur en poetsbeurt. Op de foto lijkt het of de motorkap beschadigd is maar dat is niet het geval. Ook de deukjes naast het benzineklepje zijn bijna niet te zien.
Binnenzijde was wel erg vies, vorige eigenaresse had een hond en ging graag naar het strand.
Deze ook laten reinigen en ziet er weer als nieuw uit en ruikt heerlijk fris.
Valt echt op dat de kwaliteit erg goed is want de kilometerstand is niet af te zien aan het interieur. Stoelen zitten nog stevig en alles is nog heel. Behalve het hendeltje om het dashboardkasje te openen, deze was niet meer aanwezig maar inmiddels ook vervangen.
Naar ik begreep stond te auto al langere tijd te koop voor een aanzienlijk hoger bedrag en waren er wel kijkers geweest maar vonden deze de auto te duur vanwege de staat (vies en het defecte serviceklepje) en omdat de distributie gedaan moest worden.
Ben erg blij dat ik daar doorheen gekeken heb en de auto voor een mooie prijs heb kunnen overnemen.
Nieuwe complete distributieset met waterpomp, thermostaat en alle vloeisoffen en filters waren nog geen 200euro en een dagje sleutelen. Poetsen van binnen en buiten was 150euro en voor de onderdelen van de sloopwagen op de Ven yard zoals het serviceluikje, stootstrip deur, spiegelkap, hendeltje dashboardkastje en nog meer kleine dingen was ik 35euro kwijt. Was misschien een uurtje sleutelen alles bij elkaar. Wat ook leuk is om daar te doen, zat te zien en af en toe een leuk praatje.
Inmiddels is het alweer meer dan een week geleden dat de auto gewassen is dus deze is weer vies maar na een volgende wasbeurt zal ik foto`s plaatsen.
Mvg Tom
Plaats reactie