afdekkapje (in plaats van schakelaar naast de pook)
- paul.menger
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wie weet hoe ik aan het volgende kan komen? onderdeelnummer: 8Z0 941 515 5PR, zie bijgaande foto
- Bijlagen
-
- IMG_20210123_144810.jpg (2.53 MiB) 2068 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Kijk of een sloper in jou buurt een A2 heeft staan, vaak gratis of €1,-
Zelf heb ik hier de LPG schakelaar ingebouwd
of een DAB+ moduul voor kanalen zoeken, dan heeft jou gewone FM radio op 1 vrij kanaal vele zenders... en dan heb je beide gaten nodig.
Zelf heb ik hier de LPG schakelaar ingebouwd
of een DAB+ moduul voor kanalen zoeken, dan heeft jou gewone FM radio op 1 vrij kanaal vele zenders... en dan heb je beide gaten nodig.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- paul.menger
Hi Eekhoorntje,
ik heb al in de buurt gekeken maar zonder succes, en wil hem graag origineel houden...
ik heb al in de buurt gekeken maar zonder succes, en wil hem graag origineel houden...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het eerste topic in deze categorie geeft alle opties ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- paul.menger
Dag HansJan,
jan heb ik gezien en ga ik ook zeker doen, indien niet één van de leden toevallig zoiets heeft liggen...
bedankt,
jan heb ik gezien en ga ik ook zeker doen, indien niet één van de leden toevallig zoiets heeft liggen...
bedankt,
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ergens onderin een graai bak met oude zooi... als ik tijd heb kijk ik wel even.
Moeten er nog 3 liggen maar zoek deze enorme onderdelen maar eens in nog grotere hoop werk!
Moeten er nog 3 liggen maar zoek deze enorme onderdelen maar eens in nog grotere hoop werk!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- paul.menger
hi Eekhoorntje,
mocht je een keer aan het graven zijn en iets vinden, dan houd ik mij aanbevolen!
mocht je een keer aan het graven zijn en iets vinden, dan houd ik mij aanbevolen!

- 4$$
Mocht je opslag van onderdelen net zo chaotisch zijn als je schrijven hier dan houd ik mijn hart vast. Wellicht is dat nog een grotere bende.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik dacht dat een eekhoorn bekend staat om het aanmaken van wintervoorraden op diverse plaatsen, kans is dat dit zo’n gevalletje wordt van na jaren een moment van “aahhha daar had ik die afdekkapjes verstopt” 

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Maar hij weet dan wel te melden dat hij er welgeteld (...) 3 heeft!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16