Op marktplaats een wel heel mooie maar ook zeer dure aanbieding gespot.
Een origineel Nederlandse A2 uit 2001, zilvergrijs, met OSS, lederen bekleding en andere leuke opties en met maar 46.000 kilometers op de teller.
Alles ziet er zeer netjes uit, maar hij is aan de prijzige kant, zie advertentie:
https://link.marktplaats.nl/m1676011017
Nederlandse A2 1.4 met maar 46.000 km op de teller
- marcello1969
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooie bak maar wel een boel geld? en bij ovi staat 4 eigenaren? km stand is wel logisch !TJT schreef: ↑10 mar 2021, 18:07Op marktplaats een wel heel mooie maar ook zeer dure aanbieding gespot.
Een origineel Nederlandse A2 uit 2001, zilvergrijs, met OSS, lederen bekleding en andere leuke opties en met maar 46.000 kilometers op de teller.
Alles ziet er zeer netjes uit, maar hij is aan de prijzige kant, zie advertentie:
https://link.marktplaats.nl/m1676011017

- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik vind de interieurdelen op de close-up foto's (o.a. lichtknop en plastic hier om heen, de deurhendel en bedieningspaneel en plastics) er toch best wel versleten/ beschadigd uitzien, wat ik niet echt kan rijmen met de tellerstand.
Wil niet zeggen dat de tellerstand niet klopt hoor, maar het viel me gewoon op.
Wel geinig, ik heb die velgen er nu ook onder, met winterbanden, in dezelfde bandenmaat, dit is mijn winterset.
De A2 in de advertentie is voorzien van redelijk bijzondere Continental banden.
Zijn 4 seizoenen banden voor de amerikaanse markt, echter er ontbreekt een symbool op de band (weet niet of het nou de M+S is of de 3PMSF '3-peak mountain snowflake') waardoor het hier in Europa officieel geen 4-seizoenen band mag zijn , en het volgens de wet een zomerband is.
Kreeg vorig jaar nog een DEMO setje aangeboden van deze Conti's ,voor een hele nette prijs.
Wil niet zeggen dat de tellerstand niet klopt hoor, maar het viel me gewoon op.
Wel geinig, ik heb die velgen er nu ook onder, met winterbanden, in dezelfde bandenmaat, dit is mijn winterset.
De A2 in de advertentie is voorzien van redelijk bijzondere Continental banden.
Zijn 4 seizoenen banden voor de amerikaanse markt, echter er ontbreekt een symbool op de band (weet niet of het nou de M+S is of de 3PMSF '3-peak mountain snowflake') waardoor het hier in Europa officieel geen 4-seizoenen band mag zijn , en het volgens de wet een zomerband is.
Kreeg vorig jaar nog een DEMO setje aangeboden van deze Conti's ,voor een hele nette prijs.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Extreme prijs voor auto die eenmaal per week naar de markt heen en weer reed... (2.000 km/jaar)
Wel prachtig interieur (maar geen stoelverwarming), werkend OSS en nette A1-velgen, maar verder weinig opties: geen elektrische ramen achter, geen originele radio, geen pdc, geen mistlampen, elektrische lendensteun?, boordcomputer?
Ik vind hem met € 6.000 al goed betaald...
Wel prachtig interieur (maar geen stoelverwarming), werkend OSS en nette A1-velgen, maar verder weinig opties: geen elektrische ramen achter, geen originele radio, geen pdc, geen mistlampen, elektrische lendensteun?, boordcomputer?
Ik vind hem met € 6.000 al goed betaald...