Meeting 2015

Meetings en Evenementen
fredA2

05 feb 2015, 21:12 0 x

Hallo allemaal,
Ik weet nog een optie om over na te denken. Een vriend van mij gaat binnenkort een groot mooi pand beheren aan de Elleboogsvaart 13 A te Haulerwijk. Hij krijgt de naam ELBO classics. Daar komt een luxe stalling in voor ongeveer 80 classics (er zijn dan ook hele mooie/dure te bewonderen), er is veel ruimte in en rond het pand, een kantine en een doe het zelf brug. Het zou hier zaterdag 30 mei kunnen. De omgeving is ook heel mooi voor een toertocht samen.
Degene die van onze kant dit verder wil bekijken/regelen kan contact opnemen met Gerard Langius, 0512-544678 of 06-10053789.
Gerard heeft zelf een garagebedrijf gehad en is een groot liefhebber van alles rondom auto's. Wat hij in dit pand gaat doen is min of meer een hobby.
Als jullie mensen weten die een kostbare classic heel mooi willen stallen en ook af en toe even willen langskomen en er even in kunnen rijden etc. hebben hier een bijzonder adres.
Groet, Fred Meedendorp
Audi_gekkie

05 feb 2015, 22:51 0 x

Klinkt goed!
Dan denk ik gelijk in de ochtend naar Jos (Dieverbrug) en dan een toerrit naar ELBO classics (Haulerwijk). De afstand is ca. 30km.
Zo slaan we twee vliegen in één klap!
De technische kant van Jos en eventueel een "doe het zelf brug" bij ELBO en natuurlijk de classics bekijken.

Fred, bedankt voor deze optie.

Ik hoop dat Jos zich hierin ook kan vinden.

Wat vinden jullie?
Eekastar

05 feb 2015, 23:25 0 x

Heujjj... ik kom wel naar Jos, er valt toch niks te sleutelen aan dat zonnetje van me > :D <
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 feb 2015, 08:24 0 x

Ik ben nog steeds benieuwd hoe het programma er bij Jos uit gaat zien. Op basis daarvan kan start en eindtijd bepaald, kunnen we bedenken hoe de lunch genuttigd kan worden, of het een korte of wat langere toerrit wordt en hoeveel tijd er voor de activiteiten bij ELBO overblijft. De laatste optie is overigens geweldig, bedankt @FredA2!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Pocoloco

06 feb 2015, 08:53 0 x

@Hansjan , wat ik eruit begrijp is dat Jos zijn ruimte beschikbaar stelt en wat te drinken en verder niets regelt kwa meeting.
Misschien voor jou een uitdaging om een leuke dag in elkaar te draaien , daar doelt Jos op.
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

06 feb 2015, 09:03 0 x

Ik vindt dat degene die het organiseert, bepaalt waar het gehouden gaat worden en niet omdat Jos de deuren openzet, dan het dan vanzelfsprekend is dat het het daar gehouden gaat worden, of zie ik dat verkeerd ?
Pocoloco

06 feb 2015, 10:02 0 x

Ik vindt dat degene die het organiseert, bepaalt waar het gehouden gaat worden en niet omdat Jos de deuren openzet, dan het dan vanzelfsprekend is dat het het daar gehouden gaat worden, of zie ik dat verkeerd ?
mee eens ;) dus wie gaat het regelen ?
HansJan
Moderator

06 feb 2015, 11:23 0 x

@cipsoer en @pocoloco: Eens dat er eén of meerdere personen voor de organisatie verantwoordelijk worden. Dat Jos zijn deuren openstelt voor een blik in de keuken wordt erg gewaardeerd. Dat is een activiteit die we op het programma kunnen zetten. Echter, om een goede dagindeling te kunnen samenstellen is het wenselijk om te weten was ons geboden gaat worden.

Te denken valt aan (video)presentatie, een rondleiding met blik in de werkplaats, activiteiten met een paar auto's (vermogensmetingen, ophanging controleren/toelichting), etc. Ik kan me voorstellen dat er op basis van eerdere bezoeken wel een bepaald programma afgedraaid kan worden.

Merk op dat het erop lijkt dat we dit jaar weer een ander uiterste van NL kiezen voor een meeting. Een vervolgbezoek aan ELBO in Haulerwijk maakt de te rijden afstand enkel groter omdat dit noordelijker gelegen is. Tijd gaat een grote factor spelen om alles in één dag te proppen en een grote opkomst wordt mogelijk ook bemoeilijkt.

Kortom, de haalbaarheid van deze meeting wordt bepaald door de factoren zoals boven genoemd.

@jos_br: in je eerdere post schreef je dat je ervoor kunt zorgen dat er e.e.a. te zien is en uitleg kan worden gegeven over hetgeen jullie doen. Zoals je ook aangaf zijn er eerder meetings gehouden bij jouw bedrijf, namen die een volledige dag in beslag of een dagdeel? Ik probeer een beeld te krijgen bij de invulling en tijdsduur.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Audi_gekkie

06 feb 2015, 13:31 0 x

@Hansjan Volgens mij is Jos daar duidelijk over geweest.
Hij stelt zijn ruimte beschikbaar. Uiteraard kunnen er vragen gesteld worden en koffie en cake is er ook, maar verder niets.
Het is aan de organisator om één en ander verder te regelen.
HansJan
Moderator

06 feb 2015, 13:36 0 x

@Audi_gekkie: dan is mijn perceptie van de 'deuren openstellen' anders. Ik zie het als een vorm van open huis met een programma. Maar ik geef de nog samen te stellen organisatie graag de gelegenheid om daar vorm aan te geven. Jij woon het meest dichtbij, wellicht iets voor jou?
Plaats reactie