klapband

Discussie over banden en velgen
Plaats reactie
smokie

10 okt 2011, 11:06 0 x

g.m mijn vriendin kwam vanmorgen terug lopen,beetje buiten adem vertelde ze dat ze n klapband had rechts voor,beetje raar maar goed.bij de auto aangekomen zag ik dat er n stukje velg was afgebroken,stoeprand?,iig auto staat stil,nu zoek ik 4 stalen velgen voor winterbanden,die liggen toch werkeloos in de schuur, of een velg die er op zit, de 6j 15,nu is 1 velg niet te krijgen maar probeer het toch maar,klapband is n beetje vreemd dacht ik zitten er net 5 maand onder.
als er iemand velgen heeft hoor ik dat graag natuurlijk. mvrgrtn peter lucassen.
Romulus

10 okt 2011, 11:16 0 x

Howdie, gelukkig is er niet meer gebeurd dan dit. Ik zou wel proberen na te gaan waar het aan gelegen heeft (lag er iets op de weg? stoeprand? fabricagefout in band? velg?)

Sets velgen met winterbanden vind je op Marktplaats. Met 15" 5x100 6J ET37 velgen doe je niets verkeerd. Zie mijn vorige posting voor de bandenmaten en een completer overzicht velgmaten. Een losse velg kun je vast ook vinden op Marktplaats of onderdelenlijn of een van de hier genoemde bedrijven.

Succes!
Plaats reactie