Interessepeiling A2 uit 2002
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Luc & Chris
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb hem inmiddels te koop gezet, maar buiten een vage reactie van iemand die hem online wilt kopen en met een transportbedrijf wilt laten afhalen zijn er geen reacties.
Bij toeval bij een Audi A2 uit 2002 terecht gekomen....
ICD drager sinds 20 juni 2016.

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als ze zo bieden is het handelaar... lage prijs.... via welke heb je hem aangeboden en zet hier de link maar.....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Luc & Chris

- Luc & Chris
Ah hij, Roman Strom, bood realistisch, en wilde hem zonder kijken kopen voor zijn vader. Vervolgens zou ie betalen en de Audi laten ophalen door een transportbedrijf die dan ook nog eens de vrijwaring zouden regelen….
Kreeg een mailtje van een bank of ik teneinde de transactie af te kunnen ronden eerst even de transportkosten wilde afrekenen. Vervolgens zou het volledige bedrag op mijn rekening gestort worden….

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ongezien kopen en op laten halen door transport bedrijf?
Dat lijkt op met papieren erbij meegeven aan opkoper in dubieus land die nooit betalen.
Eerst de volle prijs laten betalen en niets meegeven, ook geen kenteken.....
Er waren al eerder oplichters en die kopen alles en beloven zeer snel te betalen
en vele wachten nog steeds....
Dat lijkt op met papieren erbij meegeven aan opkoper in dubieus land die nooit betalen.
Eerst de volle prijs laten betalen en niets meegeven, ook geen kenteken.....
Er waren al eerder oplichters en die kopen alles en beloven zeer snel te betalen
en vele wachten nog steeds....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Luc & Chris
Dat zijn cijfers tem 2007.
Maar ik heb die 1855 stuks niet verzonnen. Dit zijn actieve registraties dus.
https://rdw-voertuiginformatie.nl/merken/audi/audi+a2/1
Maar ik heb die 1855 stuks niet verzonnen. Dit zijn actieve registraties dus.
https://rdw-voertuiginformatie.nl/merken/audi/audi+a2/1

- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Niet om de boeman uit te hangen, maar met zo’n prijs is het wat mij betreft niet gek dat er niemand reageert. Met zo’n kleur (veel beschikbaar) en hoge kilometerstand… Dan zou ik zelf liever verder kijken. Ik zou zeggen: voor de helft maak je sneller kans op verkoop.