Onder het rechter luikje zit in ieder geval een originele versterker met montage steun.
(Audi Radio, achterspeakers, bedrading, versterker met steun en canbus draden achteraf erin gezet.)
De randen zijn niet mooi meer, ik twijfel ook of ze in de originele lak zitten.Blauwbaard schreef: ↑15 jan 2024, 13:24Hey @Duckman kun je voor mij checken of de achterste (zwarte) spatborden nog in de originele lak zitten en mooi zijn?
Kreeg de achterklep niet open, maar ga nog terug om de pookhoes en de ruitenwisser er af te halen. Wellicht dat ik dan nog wel wat meer kan bekijken
Helaas, toch bedankt.Duckman schreef: ↑16 jan 2024, 15:09De randen zijn niet mooi meer, ik twijfel ook of ze in de originele lak zitten.Blauwbaard schreef: ↑15 jan 2024, 13:24Hey @Duckman kun je voor mij checken of de achterste (zwarte) spatborden nog in de originele lak zitten en mooi zijn?
Ja graag , zit jij niet in Duitsland tegenwoordig @eekhoorntje ?eekhoorntje schreef: ↑15 jan 2024, 17:14Ik heb voor links achter een CS rand liggen, krassen mag je er zelf opmaken, ik wil geen Color Stomme meer.
Slot gevonden