Stabilisator stangen
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Via ebay.de €39,85 incl verzending naar mijn afleveradres in Dl. Er is nog een leverancier die ze in versterkte uitvoering levert, Lemförder, maar ik had veel positiefs gelezen over Meyle vandaar mijn keuze. ik meld me binnenkort wel voor mijn bevindingen
Ik heb beide koppelstangen in mei vervangen, tegelijk met de schokdempers. Bij mij wilde de onderste moer van beide koppelstangen niet los. Ik kon de kop echter vastklemmen met een klemtang en zo alsnog de bout losdraaien. Ik had alle verhalen over de meyle koppelstangen ook gelezen, maar heb uiteindelijk toch voor de goedkope, doch in mijn ogen van prima kwaliteit zijnde Quinton Hazell QLS3299S koppelstangen gekozen. Kostten 9 euro per stuk (profiteile.de) en in combinatie met complete distributieriem-set vond ik de 14 euro verzendkosten zeer acceptabel. Auto ligt er keurig mee op de weg en stuurt zeer strak (maar dat is ook met dank aan de vernieuwde dempers). Onderstaand een foto van gemonteerde stang, past netjes bij de zwart afgelakte Bilstein B4 dempers.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat van die onderste moeren had ik ook, ik had ze de dag vantevoren ingespoten met WD-40 en ik denk ook dat het zonder dat spul niet gelukt was, ik had de slijptol al achter de hand gehouden :lol: