Schroefgaten in het rechtsvooronder
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goh, wat weegt zo'n paneeltje nou? Dat dus niet kunnen versturen? Maar goed, dat je locale garage het wel gewoon kan bestellen. Mijn universele garage bestelt ook gewoon specifieke Audi onderdelen bij de Audi dealer, maar ik vind het persoonlijk altijd leuk, om dat zelf te doen.
[quote="chipsoer"]Dat versturen uit Duitsland naar Nederland is voor meerdere Duitsers een probleem. Waarom ? Ik zou dat graag eens willen weten.[/quote]Versturen binnen Duitsland is voor onze begrippen belachelijk goedkoop. Waarschijnlijk kan het ook op elke straathoek. Een zending naar Nederland sturen kan niet overal en is ook nog eens veel duurder. En ik had vroeger (toen ik nog wel eens voor Golf 3 onderdelen winkelde) nog wel eens het idee dat het met sentimenten (chauvinisme, onbekendheid met buitenland) te maken had.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik denk dat het vooral met het laatste te maken heeft, ik vindt het sterk dat jij er hetzelfde over denkt !! ik koop voor de auto alles in Dl, haal het af bij de dealer of vaak laat ik het opsturen naar een van mijn afleveradressen in Dl vanwege kostenbesparing, maar het naar Nl versturen via DHL, DPD of Hermes hoeft tegenwoordig helemaal geen punt te zijn.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
[quote="Lucius"]En hier het resultaat. Ik een tevreden mens
[/quote]
Ziet er idd beter uit !! mag ik vragen wat het paneeltje hier in Nl kost. Maar goed dat de gaten aan het zijpaneel gemaakt zijn, de panelen van het middenconsole zijn een stuk prijziger.

Ziet er idd beter uit !! mag ik vragen wat het paneeltje hier in Nl kost. Maar goed dat de gaten aan het zijpaneel gemaakt zijn, de panelen van het middenconsole zijn een stuk prijziger.
[quote="chipsoer"][quote="Lucius"]En hier het resultaat. Ik een tevreden mens
[/quote]
Ziet er idd beter uit !! mag ik vragen wat het paneeltje hier in Nl kost. Maar goed dat de gaten aan het zijpaneel gemaakt zijn, de panelen van het middenconsole zijn een stuk prijziger.[/quote]
Ja ongeveer 16 euro ex btw. Valt wel mee dus.

Ziet er idd beter uit !! mag ik vragen wat het paneeltje hier in Nl kost. Maar goed dat de gaten aan het zijpaneel gemaakt zijn, de panelen van het middenconsole zijn een stuk prijziger.[/quote]
Ja ongeveer 16 euro ex btw. Valt wel mee dus.