By the way Roel,
Ik had al een nette mail naar Audi gestuurd. Kreeg een vriendelijk verzoek terug om mij tot de bekende heer Pon te wenden. Ze stuurden geen instructieboekjes op ?!? Nou ja.....
Maar goed, er leidden meer wegen naar Rome.
Het feit dat er geen reserveband in de auto zit vind ik prima. Zo lang ik maar niet lek rijd want dan weet ik het niet. Ik zag dat er wel een kleine compressor in de kofferbak ligt. Moet daar niet 1 of ander spul bij om een lek gereden band tijdelijk te dichten ? Hoor het wel een x van deze of gene.
Blijde groet,
Martin
hadikdatmaareerdergedaan!!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Auto ziet er goed uit, is een mooie kleur.
Ik heb bij mijn vorige auto (Golf 3 Cabrio) een instruktieboekje bij Pon opgevraagd, deden
ze toen niet moeilijk over en kostte mij niets (ik had de auto particulier gekocht).
Niet geschoten is altijd mis ...
Zit er bij het boordgereedschap geen spuitbus met dichtmiddel?
Dit is bedoeld om een lekke band weer provisorisch dicht te krijgen. Ik zou trouwens bij een
lekke band het eerst met alleen de compressor proberen.
De band is niet meer te repareren na het gebruik van het afdichtmiddel en moet uiteindelijke toch worden vervangen, de spuitbus is bedoeld je weer op weg te helpen.
Ik heb bij mijn vorige auto (Golf 3 Cabrio) een instruktieboekje bij Pon opgevraagd, deden
ze toen niet moeilijk over en kostte mij niets (ik had de auto particulier gekocht).
Niet geschoten is altijd mis ...
Zit er bij het boordgereedschap geen spuitbus met dichtmiddel?
Dit is bedoeld om een lekke band weer provisorisch dicht te krijgen. Ik zou trouwens bij een
lekke band het eerst met alleen de compressor proberen.
De band is niet meer te repareren na het gebruik van het afdichtmiddel en moet uiteindelijke toch worden vervangen, de spuitbus is bedoeld je weer op weg te helpen.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot