Van buiten ziet de auto van de advertentie er wel aardig uit, maar het interieur vindt ik dan weer een
beetje teleurstellend. Had sportstoelen met 4-puntsgordels verwacht ...
Velgen zijn niet mijn smaak, te veel blingbling en te onderhoudsgevoelig, maar ja, dat is mijn mening ...
@Pyro_Loe, leuke auto met een mooi interieur. Motorisch kun je het uiterlijk in ieder geval wel waarmaken ... 8-)
Hoe is de wegligging met die Konis & verlaging t.ov. een standaar A2 (is al redelijk stug ...)?
Audi A2 met uitbouwset
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
[quote="Peter_Audi_A2"]
@Pyro_Loe, leuke auto met een mooi interieur. Motorisch kun je het uiterlijk in ieder geval wel waarmaken ... 8-)
Hoe is de wegligging met die Konis & verlaging t.ov. een standaar A2 (is al redelijk stug ...)?[/quote]
De FSD Koni's was een van de beste uitgaven. Met 17" gaven de Koni's al een aanzienlijk beter comfort. 16" was daarna om het af te maken.
FSD Koni's staant bij onze oosterburen op het forum in een topic ook als een van de beste upgrades beschreven.
Hoe is de wegligging met die Konis & verlaging t.ov. een standaar A2 (is al redelijk stug ...)?[/quote]
De FSD Koni's was een van de beste uitgaven. Met 17" gaven de Koni's al een aanzienlijk beter comfort. 16" was daarna om het af te maken.
FSD Koni's staant bij onze oosterburen op het forum in een topic ook als een van de beste upgrades beschreven.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Pyro_loe, bedankt voor de info.
Ik rijd zelf 16" zomer en 15" winterbanden en de auto houdt duidelijk niet van verkeersdrempels.
Is jouw A2 ook bij sterke wind koersvaster op de snelweg geworden, de mijne heeft onder die omstandigheden
last van zijwindgevoeligheid.
mvg Peter_Audi_A2
Ik rijd zelf 16" zomer en 15" winterbanden en de auto houdt duidelijk niet van verkeersdrempels.
Is jouw A2 ook bij sterke wind koersvaster op de snelweg geworden, de mijne heeft onder die omstandigheden
last van zijwindgevoeligheid.
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
[quote="Peter_Audi_A2"]@Pyro_loe, bedankt voor de info.
Is jouw A2 ook bij sterke wind koersvaster op de snelweg geworden, de mijne heeft onder die omstandigheden last van zijwindgevoeligheid.
mvg Peter_Audi_A2[/quote]
Nou, ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik last heb van zijwindgevoeligheid
Is jouw A2 ook bij sterke wind koersvaster op de snelweg geworden, de mijne heeft onder die omstandigheden last van zijwindgevoeligheid.
mvg Peter_Audi_A2[/quote]
Nou, ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik last heb van zijwindgevoeligheid
[quote="Pyro_loe"]Nou, ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik last heb van zijwindgevoeligheid[/quote]
Ik ben een keer ingehaald op de afsluitdijk door een Duitse A2. Zelf had ik mijn wagen volgeladen vol
met 4 volwassenen en het waaide hard. Dat was goed te merken en de koets bewoog flink.
Maar die Duitser scheurde me voorbij en t zag er snaarstrak uit zonder gewiebel terwijl er maar 1 persoon in zat.
Ik vermoed dat daar of FSD's of iets erg hard sportiefs onder lag, verschil was zichtbaar.
Mijn veren en dempers waren toen ongeveer 2 jaar oud en origineel.
Ooit wil ik ook FSD's....
Gompie
Ik ben een keer ingehaald op de afsluitdijk door een Duitse A2. Zelf had ik mijn wagen volgeladen vol
met 4 volwassenen en het waaide hard. Dat was goed te merken en de koets bewoog flink.
Maar die Duitser scheurde me voorbij en t zag er snaarstrak uit zonder gewiebel terwijl er maar 1 persoon in zat.
Ik vermoed dat daar of FSD's of iets erg hard sportiefs onder lag, verschil was zichtbaar.
Mijn veren en dempers waren toen ongeveer 2 jaar oud en origineel.
Ooit wil ik ook FSD's....
Gompie