Even het blauwe monstertje voorstellen
- Audi_gekkie
[quote="JuliusCaesar"]Yesss klopt.
Dit was dus al toen ik hem kocht. En het is idd folie. Vindt het er best wel goed uitzien eigenlijk!
Eerste update is nu de interval resetten, zijn ze vergeten na de beurt. En de sensor voor de temperatuurmeter vervangen. Want deze doet momenteel helemaal niks meer :cry: ! Haha![/quote]
Interval resetten staat in je instructieboekje hoe je dat moet doen...
Hoeft dus niet via OBDII
Dit was dus al toen ik hem kocht. En het is idd folie. Vindt het er best wel goed uitzien eigenlijk!
Eerste update is nu de interval resetten, zijn ze vergeten na de beurt. En de sensor voor de temperatuurmeter vervangen. Want deze doet momenteel helemaal niks meer :cry: ! Haha![/quote]
Interval resetten staat in je instructieboekje hoe je dat moet doen...
Hoeft dus niet via OBDII
- JuliusCaesar
Dankjewel voor de tip.
Ik had wel nog een vraag over velgen. Wat denken jullie dat mooi is?
maat bij voorkeur 17 inch. En type velgen wat mij aanspreken zijn of simpele 5 spaak velgen of bijvoorbeeld de bbs rs/ le mans.
Groetjess
Ik had wel nog een vraag over velgen. Wat denken jullie dat mooi is?
maat bij voorkeur 17 inch. En type velgen wat mij aanspreken zijn of simpele 5 spaak velgen of bijvoorbeeld de bbs rs/ le mans.
Groetjess
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Velgen zijn toch een kwestie van smaak, google eens "audi a2 wielen" en kies dan voor afbeeldingen,
dan zie je wat er voor de A2 mogelijk is.
Zelf heb ik een voorkeur voor 5 of 6 spaaks velgen (gemakkelijk schoon te houden en door de vormgeving zien ze
er vaak groter uit dan ze zijn).
Vind je de auto niet erg stug? Heb zelf 16 inch velgen en vind de auto vooral stug bij het nemen van verkeersdrempels ....
dan zie je wat er voor de A2 mogelijk is.
Zelf heb ik een voorkeur voor 5 of 6 spaaks velgen (gemakkelijk schoon te houden en door de vormgeving zien ze
er vaak groter uit dan ze zijn).
Vind je de auto niet erg stug? Heb zelf 16 inch velgen en vind de auto vooral stug bij het nemen van verkeersdrempels ....
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- JuliusCaesar
Het valt mij mee. De auto is wel stug maar dit komt ook door het onderstel (dempers en veren zijn vervangen).
Verder was ik dit eerder al gewend, en vindt het zelf juist prettig rijden maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
En rs4 velgen? Wat vinden jullie daar van?
Verder was ik dit eerder al gewend, en vindt het zelf juist prettig rijden maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
En rs4 velgen? Wat vinden jullie daar van?
- JuliusCaesar
En een nieuwe update. De 17 inch nieuwe velgen^^!
- Audi_gekkie
Wauw staat erg goed, zeker omdat de A2 heel donkerblauw is.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Stoere velgjes, past helemaal in het huidige straatbeeld. Is het lichte gedeelte van de velgen gepolijst?
Trouwens wel apart, die spatlappen. Die zie je hier niet vaak.
Trouwens wel apart, die spatlappen. Die zie je hier niet vaak.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot