Hartelijk dank voor de verwarmings antwoorden, ik ga een en ander nog eens met de dealer bespreken, één suggestie om de stelmotoren even helmaal te resetten ga ik laten uitvoeren en dan zie ik het incidentele probleem even aan.
Het koelwaterprobleem blijft bestaan (Lampje (rood knipperend) + piep gaat in de ochtend aan bij koude start en gaat na 2 minuten rijden uit).
- Koelwateriveau is OK, bij koud precies tussen min en max en bij warme motor net boven max.
- Fan bij radiateur gaat ook aan dus dat lijkt OK.
Zou het dan de sensor op het drukvat zijn? Ik heb de stekker los- en schoongemaakt (was wat vochtig). Euvel blijft echter bestaan.
1. Zou de sensor overleden kunnen zijn?
2. Klopt dat met het na 2 minuten uitgaan van het koelwaterlampje? Ik zou verwachten dat hij dan blijft branden.
3. Kan de sensor van het koelwaterdrukvat worden vervangen of moet het gehele vat vervangen worden?
Bij voorbaat dank voor de hulp.
tempratuurlampje gaat branden bij ochtendstart
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Harald"]Hartelijk dank voor de verwarmings antwoorden, ik ga een en ander nog eens met de dealer bespreken, één suggestie om de stelmotoren even helmaal te resetten ga ik laten uitvoeren en dan zie ik het incidentele probleem even aan.
Het koelwaterprobleem blijft bestaan (Lampje (rood knipperend) + piep gaat in de ochtend aan bij koude start en gaat na 2 minuten rijden uit).
- Koelwateriveau is OK, bij koud precies tussen min en max en bij warme motor net boven max.
Zou het dan de sensor op het drukvat zijn? Ik heb de stekker los- en schoongemaakt (was wat vochtig). Euvel blijft echter bestaan.
2. Klopt dat met het na 2 minuten uitgaan van het koelwaterlampje? Ik zou verwachten dat hij dan blijft branden.
3. Kan de sensor van het koelwaterdrukvat worden vervangen of moet het gehele vat vervangen worden?
Bij voorbaat dank voor de hulp.[/quote]
Gewoon het voorraadtankje vervangen.
Jos.
Bij voorbaat dank voor de hulp.[/quote]
Gewoon het voorraadtankje vervangen.
Jos.
JBAutoservice BV