15 inch velgen gezocht

Zoek je A2 onderdelen ? Dit is het juiste forum.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 apr 2014, 15:58 0 x

Tja, dat is ook een mogelijkheid. Maar dat impliceert wel dat je mogelijk nog lang moet wachten (...) voordat je een vervanging hebt óf voor het gemak met zomerbandjes op de wintervelgen gaat rondrijden. Dat wisselen kost ook elke keer weer centen, bovendien bevordert het de kwaliteit van de banden ook niet.

En als je de volledige ontzorging aan @pocoloco overlaat, valt het misschien allemaal nog wel mee. Maar het is en blijft een beslissing die je zelf moet nemen.

Eigenlijk ben ik nog steeds heel nieuwsgierig wat er precies met de velgen is gebeurd. Zijn ze allemaal onbruikbaar geworden?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Audi_gekkie

08 apr 2014, 18:32 0 x

[quote="Bart"]Ben weer op zoek naar een paar mooie velgen voor de A2 van mijn vrouw. Had vorig jaar net een set laten poedercoaten maar iemand in de stalling is zo vriendelijk geweest mijn gloedje nieuwe velgen als werkbank en aambeeld te gebruiken :evil: [/quote]

Het is toch ongelooflijk dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven?
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 apr 2014, 10:32 0 x

[quote="Audi-gekkie"][quote="Bart"]Ben weer op zoek naar een paar mooie velgen voor de A2 van mijn vrouw. Had vorig jaar net een set laten poedercoaten maar iemand in de stalling is zo vriendelijk geweest mijn gloedje nieuwe velgen als werkbank en aambeeld te gebruiken :evil: [/quote]

Het is toch ongelooflijk dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven?[/quote]

Waarheid als een koe :!:

Maar toen ik originele 10 spaaks Speedlines voor mijn Cabriolet zocht, heb ik ook een setje velgen gekocht, die ook niet al te netjes meer waren (maar wel recht en zonder "structuele" schade). Die heb ik laten "restaureren". Kostte me 220 Euro (voor de gehele set), maar ik heb nu wel superstrakke velgen eronder liggen. En ondertussen ook een tweede setje gekocht (in een nettere staat), en daar ga ik dezelfde "procedure"op toepassen. Daar gaan dan tzt de wintersloffen op (gelijk nieuw dan).

Zie hier...

http://www.audi-a2.nl/topic1130-150.html
Plaats reactie