@Peter_Audi_A2: met 1.4 en 1.6 hebben we toch alle A2's muv de 1.2 3L?
@wander: Excuses voor mijn verkeerde constatering. Ik kon me niet heugen eerdere posts van jou gezien te hebben en de statistieken lieten ook geen cijfers zien. Maar dat heeft kennelijk een relatie met de conversie naar het nieuwe forum. Best jammer, want die historie blijkt daarmee verloren.
Te koop, twee wielen met naafdop voor A-2 1,4
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Hoi Wander, De velgen zien er spik en span uit hoor. Zijn ze opnieuw gespoten?Ik ben toch best benieuwd naar het verhaal erachter, hoe het komt dat je alleen 2 velgen aanbied.
Hebben deze velgen schade gehad, of een ongeluk meegemaakt?
Eigenlijk vind ik dat je als je ze hier aanbiedt best wat meer info mag verschaffen. Want dit forum is toch net wat meer dan marktplaats zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel
Hebben deze velgen schade gehad, of een ongeluk meegemaakt?
Eigenlijk vind ik dat je als je ze hier aanbiedt best wat meer info mag verschaffen. Want dit forum is toch net wat meer dan marktplaats zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel

Ik heb deze velgen gekocht om voor de winterbanden te gebruiken. Ik had er zelf vorig jaar al twee gekocht en zocht er twee bij om het setje van vier compleet te hebben,anders moet ik telkens de banden om laten zetten. Bij een A2 bezitter die zijn auto had voorzien van andere velgen heb ik er vier gekocht en heb er nu dus weer twee over. Ik heb krassen eraf gehaald en opnieuw gespoten. Zie er echt mooi uit. Zijn dus niet afkomstig van een schadeauto.
Hallo Hans. Helemaal goed man. In mijn oude berichten kan ik nog steeds alles zien wat ik er ooit heb opgezet. Na het voorstellen heb ik een aantal technische problemen gehad en heb die besproken op dit geweldige forum. Nadien loopt mijn A2 als een zonnetje op wat elektrische storingen na maar daar is goed mee te leven. Vandaar dat ik wel af en toe op dit forum keek maar verder niets te melden had. Met een hartelijke groet van een tevreden A2 rijder.