even voorstellen..
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Cruise controle is achteraf er ook redelijk goedkoop op te zetten en mistlampen kan je er ook op zetten, daar zijn div draadje s over gemaakt.
En er is meer mogelijk, lees het forum er maar op na.
Als je de historie van de auto wilt stuur me dan een pb met chassisnummer en je mail adres kijk ik het voor je na. Weet je alles waarvoor hij bij de dealer is geweest.
Veel plezier met de auto!!
Cruise controle is achteraf er ook redelijk goedkoop op te zetten en mistlampen kan je er ook op zetten, daar zijn div draadje s over gemaakt.
En er is meer mogelijk, lees het forum er maar op na.
Als je de historie van de auto wilt stuur me dan een pb met chassisnummer en je mail adres kijk ik het voor je na. Weet je alles waarvoor hij bij de dealer is geweest.
Veel plezier met de auto!!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met de snelle aankoop, maar vanwaar de haast als je wensenlijst zo specifiek was? Een dealeronderhouden versie met betrouwbare kilometerstand en de gewenste opties had je vermoedelijk ook in Dld kunnen vinden.
Maar, zoals gemeld, veel zaken kunnen achteraf nog toegevoegd worden. Denk aan de CC, comfortmodule knipperlicht (voor beiden is een inkoopdraadje gestart, zoek op cum-cartec), mistlampen (met DRL), verwarmde spiegels, carkit, etcetcetc. Neus maar eens tussen de Howto's. En vergeet vooral niet de schroeven van de kentekenplaatverlichting te vervangen door RVS versies, want dat is een van de weinige onderdelen die op deze auto wegrotten.
Maar, zoals gemeld, veel zaken kunnen achteraf nog toegevoegd worden. Denk aan de CC, comfortmodule knipperlicht (voor beiden is een inkoopdraadje gestart, zoek op cum-cartec), mistlampen (met DRL), verwarmde spiegels, carkit, etcetcetc. Neus maar eens tussen de Howto's. En vergeet vooral niet de schroeven van de kentekenplaatverlichting te vervangen door RVS versies, want dat is een van de weinige onderdelen die op deze auto wegrotten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Hey,
Haast komt omdat ik best nette a2 heb gevonden van bj 2004. (Lichte bumperschade na) Dit heb ik ook voor een goede prijs kunnen krijgen.. dus daarvan.
Zoals ik hier eerder heb gelezen kan je meerdere opties laterna inbouwen.
Komende week begin ik als eerst met distributieset, en kleine beurt..
Daarna komt vast de opties aan de beurt
Haast komt omdat ik best nette a2 heb gevonden van bj 2004. (Lichte bumperschade na) Dit heb ik ook voor een goede prijs kunnen krijgen.. dus daarvan.
Zoals ik hier eerder heb gelezen kan je meerdere opties laterna inbouwen.
Komende week begin ik als eerst met distributieset, en kleine beurt..
Daarna komt vast de opties aan de beurt

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met de aanwinst en vele veilig km's gewenst.
Soms moet je snel handelen als je de juiste auto voor een goede prijs kunt vinden ...
Ben benieuwd naar de foto's, maar zit er nu wel of niet een open dak en elektrische ramen achter op de A2?
Soms moet je snel handelen als je de juiste auto voor een goede prijs kunt vinden ...
Ben benieuwd naar de foto's, maar zit er nu wel of niet een open dak en elektrische ramen achter op de A2?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Gefeliciteerd Deli!En inderdaad wat Hans Jan al zei zo snel. Ik hoop niet dat je spijt krijgt van je snelle aankoop, maar aan de andere kant zo zie je door de bomen nog het bos. 

Hey..
Dankje..
Maar helaas geen elect.ramen, en geen panoramadak. Zoals ik zei, auto heeft alleen climatronic als optie
Ik ga zelf stap voor stap proberen opties samen met een vriend (als automonteur) inbouwen.. foto's komen.. i.v.m slechte weer heb ik geen foto's gemaakt.
Momenteel heb ik geen spijt van snelle aankoop.. hopend dat ik volgende week niks ergs tegen kom tijdens onderhoud. Wel is mij opgevallen dat deze auto moeilijk op warmte komt, en te snel koud wordt.
maar ja moet nog doorsnuffelen naar de oorzaak op deze site.. kijken of ik het kan vinden. Of is dit normaal... (voor zekerheid bestel ik thermostaat erbij, nu ik toch alles los maak)
Dankje..
Maar helaas geen elect.ramen, en geen panoramadak. Zoals ik zei, auto heeft alleen climatronic als optie

Ik ga zelf stap voor stap proberen opties samen met een vriend (als automonteur) inbouwen.. foto's komen.. i.v.m slechte weer heb ik geen foto's gemaakt.
Momenteel heb ik geen spijt van snelle aankoop.. hopend dat ik volgende week niks ergs tegen kom tijdens onderhoud. Wel is mij opgevallen dat deze auto moeilijk op warmte komt, en te snel koud wordt.

- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Welkom in de wereld van de TDI waar opwarmen in de winter gewoon lang(er) duurt omdat de TDI erg zuinigjes omgaat met diesel en er dus weinig restwarme overblijft om de kachel op te stoken......(tip... zet je ventilator op stand 1 dan warmt de motor sneller op anders vraag je voor het interieur alle warmte op die de verbrande diesel net geleverd heeft en word de motor niet snel warm)
Als je geluk hebt heb je een elektrische bijverwarmer in de kachel zitten die onder de 5 graden aan gaat en het interieur al na 1 minuut rijden warme lucht geeft, dan zit je in ieder geval niet zo lang in de kou.
Heb er zelf ook op zitten en hij is nu de laatste maand een paar keer aan gegaan en verraste mij door zijn snelle warmte afgifte. Ik heb er 1 van 1800 watt in hangen maar ze zijn er ook met 900 watt of zonder en in het begin hadden ze een op diesel gestookte bijverwarmer er onder hangen die ook wel als standkachel door het leven gaat als je er een kastje op zet. (maar deze doen het vaak niet door vervuiling e.d.)
Als je geluk hebt heb je een elektrische bijverwarmer in de kachel zitten die onder de 5 graden aan gaat en het interieur al na 1 minuut rijden warme lucht geeft, dan zit je in ieder geval niet zo lang in de kou.
Heb er zelf ook op zitten en hij is nu de laatste maand een paar keer aan gegaan en verraste mij door zijn snelle warmte afgifte. Ik heb er 1 van 1800 watt in hangen maar ze zijn er ook met 900 watt of zonder en in het begin hadden ze een op diesel gestookte bijverwarmer er onder hangen die ook wel als standkachel door het leven gaat als je er een kastje op zet. (maar deze doen het vaak niet door vervuiling e.d.)