Dit zijn toch geen stofkappen voorzijde ?

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
stefan74
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

18 apr 2015, 15:54 0 x

Beste is gewoon bij een audi dealer orgineel te kopen is duurder maar voorkomt teleurstelling. ;)
Ik was eerst van plan om hem niet te verlagen, en dan had ik , in ieder geval voor de voorzijde, zeker weten de veren bestelt bij de audi dealer. Met de juiste kleurcodering. 2x rood 2x geel in mijn geval.
Dan betaal je misschien wel 180 euro, ipv 65 voor een set spidans, maar dan weet je zeker dat het 100% past bij je A2.
stefan74
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

18 apr 2015, 16:02 0 x

Lamp is goed te repareren hoor 5 min werk , maar moet je wel ff naar Barendrecht rijden .
Bedankt voor je aanbod, maar ik wordt op mijn dagelijkse werk omringd door professionele kitten en 2k lijmen :) Hoeveel dozen / pallets wil je hebben ;)

Gaat om het principe. De lamp is splinternieuw. ik wil gewoon een hele.
Komt trouwens van misterauto.
Pocoloco

18 apr 2015, 16:45 0 x

doe maar 1 doos 2k :D
Dirck

19 apr 2015, 08:15 0 x

Ja, ik haal ook liever af omdat bestelde soms iets andere geleverd worden helaas....
Goedkoop = duurkoop en de lamp, ja bij afhalen kun je hem gelijk terug geven en geen probleem met jij hebt hem zelf stuk gemaakt of de vorige klant die hem terug stuurde?
Ja, er is veel retour die niet netjes behandeld is....

Niets zeggen en snel terug komt voor en zoek het dan maar eens uit...
Online leveranciers hebben hier erg veel last van dus liever plaatselijke groothandel die particulieren ook helpt of via garage bestellen met hun korting... Via mijn garage is het voordeliger dan dat ik zelf haalde... hij koopt daar 95% en heeft 3x per dag levering en daar kunnen maar enkele online winkels tegenop...
Bovendien, hij heeft als vaste klant geen bezorg kosten en makkelijk retour dus ik hoef geen online aanbiedingen...

Zelf zo dat bij twijfel welke hij soms meerdere bestelde en de rest weer enkele uren later retour kan geven dus ik mag dan zelf kijken welke ik wil tegen welke prijs....
Hij had dus 4 luchtfilters, 3 Airco en 12 bougies als keuze....
Een goede groothandel kan alles voor online prijzen leveren dus vaste vertrouwde garage die jou helpt is dan beter.....

Wat kosten Bosch wissers van 94 CM voor een A2?
Ik had keuze uit 3 Bosch wissers en nog andere merken maar wie heeft welke prijs betaald?
De 70 cm was met E7,95 goedkoopste maar ik ging voor met spoiler voor E12,95 en dus wat betaalde jij?
Dit is incl. BTW en de garage heeft hier dus nog zijn marge gepakt!
Plaats reactie