Bolero's te koop !
Forumregels
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
Dit is de plek om A2 onderdelen te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Grijp je kans! :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
@J Duijnker, is de uitlijning wel goed als ze cuppen?
Ik heb het net gedaan, beetje verder weg dus geen Hoorn maar wel voordelig.....
Cuppen is meestal iets met ophanging en een gevolg van en andere banden en/of ook nog velgen zullen dat vermoedelijk niet oplossen...
Cuppen is meestal iets met ophanging en een gevolg van en andere banden en/of ook nog velgen zullen dat vermoedelijk niet oplossen...
Hij moet idd uitgelijnd worden. Dat wet ik . Wilde ik vd vakantie al laten doen, maar door omstandigheden staat alles beetje stil....@J Duijnker, is de uitlijning wel goed als ze cuppen?
- Audi_gekkie
Sommige type banden cuppen meer op een bepaalde auto dan een andere.
Vooral op de achteras van de A2 komt dit voor.
Het is dus een kwestie van proberen.
Vooral op de achteras van de A2 komt dit voor.
Het is dus een kwestie van proberen.
- Audi_gekkie
Iemand van dit forum?Verkocht!