Dat is heel goed nieuws voor de OSS'ers onder ons!
[quote="falcon"]Vraag is of men in NL verstand heeft van hoe een OSS te repareren, wat dat betreft is 't een verstandige keuze om naar Bad Toltz te rijden...[/quote]
Al is het 800 km enkel, ik zou naar Bad Tölz rijden... zoveel A2's zijn in Nederland niet verkocht en dan ook nog eens met OSS... zo te zien kun je daar tussen München en de Alpen prima een paar daagjes vakantie vieren! :mrgreen: (zou haast spijt krijgen dat OSS voor mij juist een knock-out criterium was bij aankoop...)
Bad Toltz ( opensky reparatie )
Vanmorgen werd er nog een enthousiaste reactie geplaatst van een andere tevreden bezoeker van Rinner in Bad Tölz... de enige klacht: die Marktstraat daar is mooi, maar nauwelijks groot genoeg om gedurende de reparatie alle tijd te doden met winkelen...
[quote="mak10"]Gesagt getan, eine nette Dame vom Empfang fuhr uns mitten in die Marktstrasse von Bad Tölz und erklärte uns noch wo wir was finden können.
Man man... so ein Tag kann sehr lange sein... Zumahl es nur diese eine Marktstrasse gab, welche zwar sehr schön war, aber naja halt nicht sehr gross...
[/quote]
Ik moet toch nodig eens zelf daar gaan kijken 8-)
[quote="mak10"]Gesagt getan, eine nette Dame vom Empfang fuhr uns mitten in die Marktstrasse von Bad Tölz und erklärte uns noch wo wir was finden können.
Man man... so ein Tag kann sehr lange sein... Zumahl es nur diese eine Marktstrasse gab, welche zwar sehr schön war, aber naja halt nicht sehr gross...
[/quote]
Ik moet toch nodig eens zelf daar gaan kijken 8-)
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
misschien wienig te zien in het centrum, maar munchen is ook wel heel gaaf, en de omgeving daar in de buurt is heel heel gezellig en mooi. ( tip neem een huurauto kom je nog eens ergens in de omgeving. )
Thijs
Thijs
- mennoras
- Motortype: Weet ik niet
Kwam dit artikel tegen, misschien al bekend, toch nog even geplaatst.
Audi A2 ‘zoek naar ultiem exemplaar’
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019
Volvo Amazon Combi P220 1966
BMW iX3 high executive Sophistogrey 2022
Audi e-tron 55 quattro Typhoon grijs 2019