Rugleuning stoel werkt niet meer

Discussie over het interieur van de A2
Chiryabe

09 mar 2011, 20:05 0 x

Toch maar weer even mijn auto ingedoken en opnieuw jullie tips uitgeprobeerd. Helaas niet gelukt. Ik heb wel meteen de andere stoel gebruikt om te vergelijken en ik heb het vermoeden dat de hendel onder bij het zitvlak niet doet wat ie moet doen. Volgens mij zit ´m daar de kneep. De grendel heef en totaal geen weerstand. Waarschijnlijk is er iets losgeraakt of afgebroken. Dat verklaart in ieder geval het gerammel in de stoel wat ik het eerder al over had. Morgen een afspraak bij de dealer, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Iedereen nog bedankt voor de tips tot dusver en ik houd jullie op de hoogte.
Gr. Chiryabe
Chiryabe

20 mar 2011, 23:33 0 x

Vrijdag mijn auto bij audidealer "martin schilder" opgehaald. De leuning wilde niet meer openklappen, omdat het frame verbogen was, vermoedelijk door een kiezelsteen :s hock:
Een nieuw frame zou 295 euro moeten kosten, maar ze wilden eerst kijken of het wellicht gerepareerd kon worden.
Nu hebben ze een nok in het scharnier weggeslepen en alles werkt weer naar behoren.
Alléén kan ik de stoel niet meer "vergrendelen" als deze eruit wordt gehaald.
Kijk dat zijn oplossingen waar ik van hou en dan doel ik natuurlijk op de kosten......20 euro!!!
Wil iedereen nog even bedanken voor het meedenken.

Gr. Chiryabe
Romulus

21 mar 2011, 11:36 0 x

Kijk, dat zijn berichten! De dealer is (toch eens af en toe) je beste vriend! :lol:

Succes verder weer!
Plaats reactie