DED@2 schreef: ↑02 jun 2020, 22:55
Mooie collectie zo bij elkaar. Is er een reden waarom je drie a2 met verschillende motorisering in bezit hebt? Of zijn er meerdere gebruikers in het gezin.
Als je hulp nodig hebt bij de bose, laat maar een berichtje achter. Succes met upgraden
Tja, soms loopt het zo, maar ik denk ook wel dat ik een beetje verslaafd ben aan de A2.
Eigenlijk is het nog veel erger, ik heb ook nog een dolfijngrijze BBY S-line die gestript is voor een motor revisie

- Aud a2 BBY S-Line.jpg (65.41 KiB) 2482 keer bekeken
Eerst wilde ik een stoerdere uitvoering hebben toen ben ik van BBY naar BBY S-Line gegaan.
Daarna bedacht ik me dat iets meer pit wel fijn is met de km's die ik jaarlijks rijd, dus ben ik bij de ATL terecht gekomen.
Later ben ik binnen de ring van Amsterdam gaan wonen en alhoewel de ATL EUR4 is en geen problemen heeft met het binnenkomen van de milieuzone, kwam ik er wel achter dat waarschijnlijk de nieuwe regels voor parkeervergunningen gaan worden dat alleen diesel EUR4 vanaf 2005 nog in aanmerking komen. En mijn ATL is van 14-12-2004...
Het zal wel loslopen met die parkeervergunningen maar ik zit er niet op te wachten om mijn vergunning kwijt te raken of iets dergelijks.
Dus dan toch maar gaan kijken voor een BAD
Ik heb eigenlijk maar 1 probleem en dat is dat als ik een auto weer helemaal in orde heb laten maken ik er niet zo makkelijk afscheid van kan nemen.
A2 Dokter wordt regelmatig gestoord van mij als ik weer met een project aan kom zetten.. Maar wel leuk tijdverdrijf in dit Corona-gedoe
A2 CS Rood 1.4 TDI 2004 | ATL | OSS | S-line Plus | FIS | Concert | CC | PDC | AHK
A2 CS Geel 1.6 FSI 2005 | BAD | OSS | S-line Plus | FIS | RNS-e | CC | PDC | AHK