Vermoedelijk is deze Markplaats in Amsterdam Noord, enkele straten verder foto's gemaakt....
Wel unieke auto en als je CS wilt, spuitbus Plastdip is niet zo duur en kan er later nog af ook!
Colorstorm benzine gezocht.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Zeker een opvallend kleurtje! Maar van mij had het feller oranje mogen zijn!Peter_Audi_A2 schreef: ↑08 sep 2019, 22:26Geen Color Storm, wel een opvallend kleurtje:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =ASCENDING
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Er bestaat een gele CS die door iemand zelf gespoten is naar een cs. Die stond heel lang op Marktplaats en had ruim 3 ton op de teller. Maar ik houdt het bij origineel, daar hecht ik veel waarde aan. En liefst een CS met de bekleding in CS kleureneekhoorntje schreef: ↑11 sep 2019, 11:06Vermoedelijk is deze Markplaats in Amsterdam Noord, enkele straten verder foto's gemaakt....
Wel unieke auto en als je CS wilt, spuitbus Plastdip is niet zo duur en kan er later nog af ook!

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als je dit echt wilt zul je voor het origineel moeten gaan en hopen dat de 1e eigenaar zoPaulus schreef: ↑11 sep 2019, 15:45Er bestaat een gele CS die door iemand zelf gespoten is naar een cs. Die stond heel lang op Marktplaats en had ruim 3 ton op de teller. Maar ik houdt het bij origineel, daar hecht ik veel waarde aan. En liefst een CS met de bekleding in CS kleureneekhoorntje schreef: ↑11 sep 2019, 11:06Vermoedelijk is deze Markplaats in Amsterdam Noord, enkele straten verder foto's gemaakt....
Wel unieke auto en als je CS wilt, spuitbus Plastdip is niet zo duur en kan er later nog af ook!![]()
dapper is geweest om de bekleding in CS kleur (bij) te bestellen ....
Wel wat dieper in de buidel tasten ...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 6ed41f728a
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het is dan wel geen color storm maar deze A2 geen kandidaat.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.