25-fx-dn "ronsdiecast" dagboek
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
En nu maar hopen dat Moeders geen nieuwe keuken vraagt! 

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Heel mooi. Die had ik ook best graag gehad. Let trouwens op met het gebruik van Dasty..... Dat is echt heftig spul wat soms ook iets te rigoureus schoonmaakt en daarmee je interieur (en andere delen) kan beschadigen.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Smerig was-tie zeker, maar Dasty is ook een naar goedje. Dat zou ik op interieurdelen zeker niet toepassen. Daar heb je prima APC reinigers voor (All Purpose Cleaner).
Ik vermoed dat je de bekerhouder hebt ontdaan van de softlack. Op de 3e foto lijkt het namelijk of de lak in de bekerhouder aan het oplossen is. De ontgrendelknop heeft ook zijn oorspronkelijke kleur niet meer ...
Ik vermoed dat je de bekerhouder hebt ontdaan van de softlack. Op de 3e foto lijkt het namelijk of de lak in de bekerhouder aan het oplossen is. De ontgrendelknop heeft ook zijn oorspronkelijke kleur niet meer ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- ronsdiecast
Ben het helemaal met jullie eens, Dasty is agressief en heb de softlak eraf gehaald.
Het voelde vies en plakkerig aan en wat ik ook deed dat bleef zo.
Nu voelt het heerlijk glad aan O:)
Het voelde vies en plakkerig aan en wat ik ook deed dat bleef zo.
Nu voelt het heerlijk glad aan O:)
Met vriendelijke groeten, Ron.
- ronsdiecast
Die is er niet

Heb al motordelen in de vaatwasser gehad.. werkt goed

Met vriendelijke groeten, Ron.