Meeting Audi A2 Forum - 31 mei 2015
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Wanneer iemand zo'n kring gewoon op de grond ziet....., en dan ook nog bij die stenen denk ik dat er bij mensen toch andere gedachten los komen. Vuurtje erbij en je krijgt echt vreemde reacties!
Ook de luchtopnames van George (pocoloco) zijn heel leuk, velen hebben er ook om gelachen hoe wij gezamenlijk in de kring stond..
:-h

JBAutoservice BV
Wat een verschrikkelijke top dag, ik heb genoten. Ik wil Jos bedanken voor het beschikbaarstellen van zijn bedrijf en zijn uitleg over verschillende onderdelen van de A2. Mensen van de organisatie voor de perfecte opzet en vooral de naamkaartjes, perfect om zo de forumnamen bij de echte namen en gezichten te zien. De catering bedankt voor de versnaperingen en de gezellige caravan. Paul nog extra bedankt voor het verwijderen van die vervelende krassen op mijn dag. Alle andere bedankt voor een geweldige sfeer en alle technische en gewoon leuke praatjes en ondersteuning. Hopelijk zie ik jullie allemaal weer in de volgende meeting, misschien wel een sleuteldag want daar heb ik vele over gehoord. Alle een fijne avond en tot snel.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ook nog heel leuk onze duitse gast @karat21 aanwezig was van het duitse A2 forum.
Zijn A2 is ook vertroeteld door Pauls detailkunsten van PB Car deatailing.
Zo heeft hij ook door dat hier ook het fijne Audi A2 virus aanwezig is.
Hoop dat hij inmiddels veilig in zijn woonplaats is aangekomen.

Zijn A2 is ook vertroeteld door Pauls detailkunsten van PB Car deatailing.
Zo heeft hij ook door dat hier ook het fijne Audi A2 virus aanwezig is.
Hoop dat hij inmiddels veilig in zijn woonplaats is aangekomen.

"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Ik zie dat het idee van ons, ik en mijn zoon Sasja geslaagd is...
Geen cirkel maar 4!
Ook plannen voor volgend jaar...
Ik weet nog niets zeker maar elders plannen...
En de genoemde Chinees, als we genoeg borden en bestek hadden was afhaal ook leuk geweest, nu gingen we naar huis en voor de meeste thuis zijn.....
Dus prima dag maar nu even zoeken of we volgend jaar een parkeer probleem kunnen veroorzaken, is er als het lukt maar voor slechts 108 voertuigen plek!
U moet denken aan iets met Aluminium, de stroomlijn testen van de A2 en nog verder....
Of het lukt weet ik niet maar dan leer je meer van het materiaal en hoe kwaliteit, na 6 jaren verlies maken nu zo populair kan worden en de concurent die 5x zoveel verkocht alsnog kan verslaan.
Ja, die andere A... ja die liggen nu gestapeld bij de plaatselijke autosloperij... en ik ben blij dat ik voor de A2 heb gekozen...
Geen cirkel maar 4!
Ook plannen voor volgend jaar...
Ik weet nog niets zeker maar elders plannen...
En de genoemde Chinees, als we genoeg borden en bestek hadden was afhaal ook leuk geweest, nu gingen we naar huis en voor de meeste thuis zijn.....
Dus prima dag maar nu even zoeken of we volgend jaar een parkeer probleem kunnen veroorzaken, is er als het lukt maar voor slechts 108 voertuigen plek!
U moet denken aan iets met Aluminium, de stroomlijn testen van de A2 en nog verder....
Of het lukt weet ik niet maar dan leer je meer van het materiaal en hoe kwaliteit, na 6 jaren verlies maken nu zo populair kan worden en de concurent die 5x zoveel verkocht alsnog kan verslaan.
Ja, die andere A... ja die liggen nu gestapeld bij de plaatselijke autosloperij... en ik ben blij dat ik voor de A2 heb gekozen...
Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige dag! Vooral @Hansjan en @foppe waardoor ik heb geleerd hoe je de kentekenplaat verlichting kunt vervangen ( ook als het mis gaat )! Ik hoop dat je de wigjes goed kunt gebruiken. Verder kijk ik nu al uit naar de volgende meet
)