Goed, en nu weer over tot de orde van de dag. Ik heb vervelend nieuws.
Vanochtend bij Audi in Kleve geweest om de bestelde bakjes op te halen. Helaas blijken deze anders dan we op de foto van @Xerius hebben gezien. Dit zijn degenen met een groot en een klein langwerpig bakje en een uitsparing voor een module voor telefoon en/of navigatie. Bovendien bevinden zich aan de onderzijde nokken die in de daarvoor bestemde uitsparingen in de tunnelconsole gedrukt moeten worden. Maar die uitsparingen hebben wij niet. Controle van de Audi typenummer leerde ons dat de laatste letter, in dit geval A, staat voor de indeling van de bak. Er worden 4 types onderscheiden, maar degene die we eerder hebben gezien blijkt een zogenaamd after-markt oplossing te zijn.
Ik denk dat iedereen zich kan voorstellen hoe ik daar ontzettend stond te balen en dit enkel erger werd toen de magazijnmeester mij meldde dat dit zogenaamde 'Nachrüstung' artikelen zijn die Audi over het algemeen genomen uit oude voorraden uit het hele land heeft verzameld en niet meer in aanmerking komen voor terugname. Als ze dit al doen, dan kost het 40% van de aankoopprijs en dat levert ook niets op.
Omdat ik dit met geen van jullie direct kon overleggen heb ik de bakken met lood in de schoenen meegenomen. Alleen met @pocoloco heb ik contact kunnen leggen en hij ziet nog wel opties om de uitsparing voor de schakelaar netjes af te werken. Ook het vastzetten acht hij niet zo'n grote uitdaging.
Toch kan ik me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op het modificeren van het bakje. Zelf ben ik al aan het bedenken hoe ik de uirsparing voor de schakelaar netjes kan afsluiten en een sjabloon kan maken voor het maken voor de uitsparingen in de middenconsole. Want laten we wel wezen, dit is wel een origineel Audi onderdeel. Van imitatie houden we immers niet!
Graag van een ieder een PB met zijn reactie zodat we het onderling kunnen oplossen.
In elk geval mijn oprechte excuses dat het zo afloopt, maar dit had ik ook niet kunnen voorzien. Het is wel een wijze les voor de volgende bestelling.