Voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
C1Rob
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

28 jan 2018, 19:54 0 x

Spinazie schreef:
28 jan 2018, 18:31
Inhoudelijk heb ik niets toe te voegen, maar heb nog wel (een uiterlijk beschadigde maar goed werkende) climatronic liggen die je kunt gebruiken om te testen. Als je interesse hebt kun je hem komen halen.
Top :) Mocht ik hem willen gebruiken zal ik je even een pb sturen :)
C1Rob

10 feb 2018, 14:49 0 x

Nou, even snel een update:

Het climacontrol probleem was uiteindelijk het paneel. Na de ventilator en weerstand vervangen te hebben was het nog niet opgelost. Een vriend van me had nog een paneel liggen waarvan de temperatuur sensor kapot was maar deze zou wel de blower moeten aansturen. Deed deze dus ook direct. Ik heb een gebruikt paneel met garantie kunnen kopen dus dat is opgelost. (Gelukkig).

Tijdens deze werkzaamheden kwam ik er achter dat de complete vloer voor doorweekt was (dus ook het tapijt...) Er lagen zelfs plasjes water! Nu hebben ze donderdag bij de aankoop garage gekeken wat het probleem is. Hier is uitgekomen dat de vooruit ooit vervangen is en dat de rubbers aan beide kanten lekken en er dus water van mijn voorruit het interieur inloopt.

Nu moet ik hier nog weer eens 380 euro voor gaan betalen...(dit is al een mats prijs want ze wouden eerst 550 euro hebben) om de voorruit te laten vervangen. Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.

Wat een gezeur...

Er is zeker geen andere oplossing om de ruit lek dicht te krijgen? En klopt het dat de ruit 9 van de 10 keer kapot gaat bij verwijderen?
jaapje
Audi A2 clublid

10 feb 2018, 15:41 0 x

Hoi Rob,
Je kan eens kontakt opnemen met : Autoruit service Noordnederland hele aardige fries uit Akkrum die ook mobiel is .
Die krijgt de ruit er vast wel heel uit. De vraag is alleen of er in het zichtveld niet te veel beschadigingen zitten want dan lijkt me een nieuwe verstandiger. Hij levert een nieuwe pilkington ruit voor iets meer dan € 300.
Succes!
C1Rob

10 feb 2018, 16:25 0 x

jaapje schreef:
10 feb 2018, 15:41
Hoi Rob,
Je kan eens kontakt opnemen met : Autoruit service Noordnederland hele aardige fries uit Akkrum die ook mobiel is .
Die krijgt de ruit er vast wel heel uit. De vraag is alleen of er in het zichtveld niet te veel beschadigingen zitten want dan lijkt me een nieuwe verstandiger. Hij levert een nieuwe pilkington ruit voor iets meer dan € 300.
Succes!
Bedankt voor de tip! Ik was hem aan het opzoeken op google toen ik weer gebeld werd door de garage. Deze keer door de eigenaar (ik was die verkoper een beetje zat aan het worden). Na overleg besloten er 320 van te maken.

Nog steeds veel geld maar nu is het ook maar klaar.

Hopelijk blijf de A2 nu dan even kwaal vrij, zit al door mijn " onvoorziene problemen" budget heen...
Plaats reactie