Colorstorm zilvergrijs gezocht
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hij ziet er netjes uit voor z'n tellerstand. Het is wel een voorbeeld van de gekte rondom deze kleur. De vraagprijs is ruim het dubbele van een A2 in een 'gewone' kleur. Ik zou graag een Papaya orange willen, maar om zoveel extra te betalen voor de kleur......?
Ik ben benieuwd hoelang deze te koop blijft staan.
Ik ben benieuwd hoelang deze te koop blijft staan.
- HansJan
- Moderator
We hebben hem gevonden!
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 6-216-7608
Groeten van het A2 Team bij de A2 Dokter
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Wat mij opvalt:HansJan schreef: ↑22 aug 2020, 17:44We hebben hem gevonden!
1. De serviceklep is glimmend uitgevoerd (is bij de Colorstorm mat/of ribbelgrille)
2. De handgrepen zijn niet in de carrosseriekleur van de auto uitgevoerd.
3. De stoelen zijn niet effen zwart, zoals de A2 Colorstorm bij deze Marktplaatsadvertentie:
https://link.marktplaats.nl/m1585857580
Is via het chassisnummer niet te achterhalen of de A2 in Color Storm uitvoering de fabriek heeft verlaten?
- HansJan
- Moderator
Absoluut scherp gezien @Peter_Audi_A2 maar het lijkt mij toch een originele CS. Het betreft hier een MY03. Alle typerende kenmerken zijn aanwezig, de matte grille is wel vaker door een glanzende of ribbel variant vervangen. .
De eerste eigenaar heeft niet voor de typerende blauwe CS stof gekozen maar in deze uirvoering kennelijk wel afgeweken van de standaard. De wielen staan deze goed!
Mogelijk betreft het een basis versie, die had geen gespoten grepen. De alu ring rondom de hoes van de pookknop ontbreekt ook. Dan zit er vermoedelijk ook geen verlichting achter de zonnekleppen.
Kwestie van informeren.
De eerste eigenaar heeft niet voor de typerende blauwe CS stof gekozen maar in deze uirvoering kennelijk wel afgeweken van de standaard. De wielen staan deze goed!
Mogelijk betreft het een basis versie, die had geen gespoten grepen. De alu ring rondom de hoes van de pookknop ontbreekt ook. Dan zit er vermoedelijk ook geen verlichting achter de zonnekleppen.
Kwestie van informeren.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Volgens de de info op http://www.audia2museum.de/39.html
werd de kleur zilver op de Color Storm pas leverbaar vanaf april 2004.
Ook zijn er ausstattungscodes voor de Color storm uitvoering gereserveerd:
(geleend van A2-freunde.de: codes uit de eerste post)
https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... ungscodes/
N0E Sitz- und Lehnenbezüge Stoff
N0G Sitz- und Lehnenbezüge Stoff Sinus
N1D Sitz- und Lehnenbezüge Stoff Satelite
N2J Stoff Colour storm - deze staat bij mijn A2 Color Storm in het serviceboekje aangegeven
N5T Sitz- und Lehnenbezüge Leder
N7U Sitz- und Lehnenbezüge Alcantara/Perlnappaleder
P15 Lederlenkrad, 4 Speichen
P16 Ledersportlenkrad, 3 Speichen
P21 Multifunktionslenkrad, 4 Speichen (Zwang: Radio und/oder Telefon ab Werk)
PCS Paket Colour storm - deze staat er bij mij niet bij.
Niet alle codes staan blijkbaar op de sticker vermeld.
Ik zou zelf heel benieuwd zijn naar de 1e pagina van het serviceboekje.
En waarom is in de advertentie bij de foto van het serviceboekje
de naam van de garagehouder niet te lezen?
werd de kleur zilver op de Color Storm pas leverbaar vanaf april 2004.
Ook zijn er ausstattungscodes voor de Color storm uitvoering gereserveerd:
(geleend van A2-freunde.de: codes uit de eerste post)
https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... ungscodes/
N0E Sitz- und Lehnenbezüge Stoff
N0G Sitz- und Lehnenbezüge Stoff Sinus
N1D Sitz- und Lehnenbezüge Stoff Satelite
N2J Stoff Colour storm - deze staat bij mijn A2 Color Storm in het serviceboekje aangegeven
N5T Sitz- und Lehnenbezüge Leder
N7U Sitz- und Lehnenbezüge Alcantara/Perlnappaleder
P15 Lederlenkrad, 4 Speichen
P16 Ledersportlenkrad, 3 Speichen
P21 Multifunktionslenkrad, 4 Speichen (Zwang: Radio und/oder Telefon ab Werk)
PCS Paket Colour storm - deze staat er bij mij niet bij.
Niet alle codes staan blijkbaar op de sticker vermeld.
Ik zou zelf heel benieuwd zijn naar de 1e pagina van het serviceboekje.
En waarom is in de advertentie bij de foto van het serviceboekje
de naam van de garagehouder niet te lezen?
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Allereerst bedankt voor jullie meedenken, meekijken en meezoeken. Ik ben aangenaam verrast door het enthousiasme.
Ik heb de verkoper meteen een bericht gestuurd en ik krijg ( weliswaar korte) reacties. Ik heb nu de optie om komend weekend naar Beieren te rijden. Daar heb je toch wel twee dagen voor nodig. Heen en weer.
Komende dagen wordt het beslissen wat te doen. Inderdaad lijkt de prijs redelijk, als de gegevens kloppen. Wel zijn er twijfels; die jullie ook opgevallen waren. De bekleding en het bouwjaar, dat roept vraagtekens op. Zou het een hele vroege productie van bouwjaar 2004 kunnen zijn?
Ook jammer dat het een basic model is. De zwarte handgrepen vind ik jammer, net als het missen van een aantal opties. Moeilijk. Want de prijs is redelijk en wanneer komt er een volgende te koop....
Ik hoop komende dagen meer informatie los te krijgen van de verkoper.
Ik heb de verkoper meteen een bericht gestuurd en ik krijg ( weliswaar korte) reacties. Ik heb nu de optie om komend weekend naar Beieren te rijden. Daar heb je toch wel twee dagen voor nodig. Heen en weer.
Komende dagen wordt het beslissen wat te doen. Inderdaad lijkt de prijs redelijk, als de gegevens kloppen. Wel zijn er twijfels; die jullie ook opgevallen waren. De bekleding en het bouwjaar, dat roept vraagtekens op. Zou het een hele vroege productie van bouwjaar 2004 kunnen zijn?
Ook jammer dat het een basic model is. De zwarte handgrepen vind ik jammer, net als het missen van een aantal opties. Moeilijk. Want de prijs is redelijk en wanneer komt er een volgende te koop....
Ik hoop komende dagen meer informatie los te krijgen van de verkoper.