Wie heb jij gespot!? (Kenteken(s) onherkenbaar maken)
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Sherlock TJT Holmes

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Het is maar net hoe je het bekijkt. 15" inch wielen met banden met een hogere zijwand rijdt net even wat comfortabeler.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
1 x Kastelrot is voldoende, ik noem deze in de volle zon Koperen en bij bewolking Roest bruin.
Inderdaad een saaie rustige 70er jaren kleurtje toen bruin metallic populair was maar ik zag OSS en Beige Leder en de binnenkant, zie ik alleen als ik langs een spiegelende etalage reed.
Maar ik was het niet, geen Chroom handgrepen... ook uniek en hoorde er zeker niet op te zitten.
Wel ben ik juist liefhebber van zeldzame kleuren, zoals de nog helaas niet rijdende LY1R...
Inderdaad een saaie rustige 70er jaren kleurtje toen bruin metallic populair was maar ik zag OSS en Beige Leder en de binnenkant, zie ik alleen als ik langs een spiegelende etalage reed.
Maar ik was het niet, geen Chroom handgrepen... ook uniek en hoorde er zeker niet op te zitten.
Wel ben ik juist liefhebber van zeldzame kleuren, zoals de nog helaas niet rijdende LY1R...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- HansJan
- Moderator
Duw je de 2e nou aan de kant?
Was wel een echte R-Line

Was wel een echte R-Line

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16