03 mar 2015, 09:59
0 x
Even een wat late reactie. Nee, dit is mijn daily driver geworden. Ondertussen staan er 15 inch Speedlines (net zoals de cabrio) onder met nieuwe sloffen, heb ik de radiateur plus slangen (preventief) en koelvloeistof vervangen. De auto een beurt gegeven met alle filters, bougies en olie + TSL. En we zijn al weer zo'n 4500 km verder met de auto. Het ding rijdt perfect, is behoorlijk comfortabel, lekkere stoelen en is nog retezuinig ook voor een auto van deze afmetingen. Ik doe ergens tussen de 1 op 14 a 15. En door de grote tankinhoud (70 liter) een enorme actieradius. Dat is wel even anders dan met een A2, hahahahaha. Echt, meer auto heb je niet nodig als daily.
DE auto is echt overal nog als nieuw. Zelfs de klemmen die de benzineleidingen vasthouden onder de bodem glimmmen nog. Hij heeft een liefhebbend baasje gehad, en is nu weer bij een liefhebbende baas terecht gekomen. Het is trouwens een Comfort Edition (ik had een foutje gemaakt in het eerste bericht), en was de op 1 na duurste uitloopversie van de B3 toen.