nieuw aangemeld

Stel hier jezelf en je A2 voor.
JDuijnker

08 apr 2015, 12:22 0 x

Gefeliciteerd, prachtige en erg complete auto!

Ik wil echter de pret niet drukken, maar ik heb het idee dat de vorige eigenaar nogal gek was van emblemen. De BOSE emblemen verwerkt Audi in het rooster van het portier en bij jouw auto zijn ze erop geplakt. Het viel me op dat in jouw kofferbak ook geen subwoofer zit, dus twijfel wordt groter.

Als het display van de radio ook geen BOSE weergeeft bij inschakelen contact, dan hebben we hier te maken met een standaard installatie. Desalniettemin klinkt dat ook al erg goed! :-bd

Blijf ik toch benieuwd naar de reden van de verkoop door de vorige eigenaar, weet je daar iets over? In elk geval heel veel plezier van deze mooie auto, kunnen we je verwachten op de meeting? :-D
De vorige eigenaar had een kleintje gekregen met kinderwagen welke er niet in ging onder andere. En zijn vriendin vond het overzicht beroerd, met name naar achteren. Daar heeft mijn vriendin ook last van, haha. Maar meer rijden en de auto leren kennen doet wonderen. Ze heeft dan ook net een jaartje haar rijbewijs dus neem ik haar niet kwalijk.

Wat het "Bose" verhaal betreft, ik heb het deurpaneel eraf gehad ivm vochtgebeuren. Zitten wel bose speakers in. Maar wellicht heb je gelijk wbt de sub.
JDuijnker

08 apr 2015, 12:38 0 x

Ik ga kijken of ik op de meeting kan komen. Lijkt me leuk in ieder geval
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 apr 2015, 14:36 0 x

Kinderwagen die er niet in past??? Wij hebben de A2 juist gekocht om de grote kofferbak waar de kinderwagen perfect in past! :-?

Vwb de BOSE installatie zou het mogelijk kunnen zijn dat de eerste modellen van 2000 geen woofer hadden. De onze is van 2004 en heeft deze wel. Maar het geluid is top! :-D

Al kunnen ontdekken waar het vocht op het deurpaneel vandaan komt?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
JDuijnker

08 apr 2015, 17:57 0 x

we weten allemaal verkoopargumenten te noemen, en de ware weet je vaak toch niet...Maar goed, het is geen nieuwe auto maar een van 15 jaar :) Dus we verwachten (hadden verwacht) zowieso enkele kanttekeningen. De ford Ka die we reden was van eind 2002 en ook daar hadden en kregen we dingen mee, wiellagers remvoeringen ed. Maar daar kon ik alles zelf repareren. Was allemaal makkelijk mechanisch. De A2 zal een iets ander geval worden, met name op electronica gebeuren. Dat zijn wel dingen waar ik mij in wil verdiepen. Als er geen Bose compleet in zit, zo be it. Het geluid van Audi standaard is al erg goed vind ik. En de aankoopprijs was uiteindelijk voor ons prima. Gebruikerssporen houd je altijd bij een auto van deze leeftijd. Daar moet je ook deels doorheen kijken vind ik. Of je moet er een kopen voor meer geld. Wij kozen voor met name voor de kleur interieur en de 4 elektrische ramen, cruisecontrol en kilometerstand, LMV en een niet aan de andere kant van nederland. :)

Hij rijdt super netjes vind ik, geen rare geluiden, haperende versnellingsbak, scheeftrekken, en dat soort dingen. Met een occasion moet je ook geluk hebben vind ik :)

Een kennis heeft een nieuwe A3 G-tron met alleen maar gezeur, auto heeft al 5x bij de dealer gestaan wegens problemen...dus ook dat kan ;)
Dirck

08 apr 2015, 18:29 0 x

Ja, als je liever een andere auto dan kinderwagen koopt....

Een smalle kleinere is ook in andere situatie makkelijk dus geluk dat dit de reden was...
Wel is de jouwe mooier en vermoedelijk ook duurder...
En het achteruit rijden... ik zie gewoon zoals criminelen vroeger met balkje in de krant zaten dus valt wel mee, en er zijn er meerdere die dit hebben en na enkele weken weet je niet beter....
JDuijnker

08 apr 2015, 19:37 0 x

Ik zag vanmiddag hier in Hoorn bij De Huesmolen winkelcentrum een lichtgroen metalic. Is die ook lid hier?
Dirck

09 apr 2015, 18:11 0 x

Slechts 1/3 is lid en dat is gezien alle andere merken en modellen dus erg hoog percentage...

Ik overweeg briefjes te maken met onze forum naam.of..
Als iedereen dat geeft aan andere A2 rijders kunnen we nog groter worden maar niet iedereen zit hier op te wachten.

Ik heb jou groene nog niet gezien, maar wel zilver 2x en zwarte, maar of dit in Hoorn wonende of werkende zijn weet je dan nog niet...

Veel succes en ik zocht al maar noem geen straatnaam, zelf elkaar ontdekken is vele malen leuker!
Ik twijfel nog over 31 mei, maar zo groot is Hoorn ook weer niet.

En 1 Audi A2 hoef ik niet, die uit Blokker, bij Ooievaar dus...
Al flink geplukt en helaas, ja dat komt ook helaas voor...
JDuijnker

15 apr 2015, 20:06 0 x

Slechts 1/3 is lid en dat is gezien alle andere merken en modellen dus erg hoog percentage...

Ik overweeg briefjes te maken met onze forum naam.of..
Als iedereen dat geeft aan andere A2 rijders kunnen we nog groter worden maar niet iedereen zit hier op te wachten.

Ik heb jou groene nog niet gezien, maar wel zilver 2x en zwarte, maar of dit in Hoorn wonende of werkende zijn weet je dan nog niet...

Veel succes en ik zocht al maar noem geen straatnaam, zelf elkaar ontdekken is vele malen leuker!
Ik twijfel nog over 31 mei, maar zo groot is Hoorn ook weer niet.

En 1 Audi A2 hoef ik niet, die uit Blokker, bij Ooievaar dus...
Al flink geplukt en helaas, ja dat komt ook helaas voor...

er staat nu een donkerblauwe te koop hier in de Risdam. Staat ook op marktplaats

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
Audi_gekkie

16 apr 2015, 14:00 0 x

Full option =))
JDuijnker

16 apr 2015, 20:49 0 x

Full option =))
Ik kon ook geen leder, open dak, s-line en zo nog meer vinden....ook niet in real life.
Plaats reactie