Dit is een zeer interessante manier om je inlaatspruitstuk van de Audi A2 FSI schoon te maken. Ik moet eerst afstemmen met @koop of dit bij mijn auto helpt. Gezien de schappelijk kosten en wat het qua troep weghaalt is het zeker de moeite waard.HansJan schreef: ↑03 jul 2018, 16:56Nee en ik vermoed dat deze zelfstandig ondernemer niet participeert in groupbuys.
Hij sleutelt aan een breed scala VAG auto's (overwegend high-performance), hanteert zeer schappelijke prijzen en is een autoriteit in zijn vakgebied.
Als je interesse hebt zou ik gewoon contact opnemen.
Waarschijnlijk probleem met motor, kan advies gebruiken
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
chinese injectoren ik zou die maar eens laten testen je kan je zo de prullenbak ingooien.
Als dat je beste optie is , als die dingen goed zijn vreet ik een bezem.
Met een beetje geluk heb je straks motorschade.
Lees eens over sensoren die van die makelarij komen en hoe deze afwijken of niet eens werken.
Ik vermoed dat je spijt gaat krijgen.
Maar ik ga het volgen.
Als dat je beste optie is , als die dingen goed zijn vreet ik een bezem.
Met een beetje geluk heb je straks motorschade.
Lees eens over sensoren die van die makelarij komen en hoe deze afwijken of niet eens werken.
Ik vermoed dat je spijt gaat krijgen.
Maar ik ga het volgen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat is voor mij ook nieuw. Mijn broer is vaste klant, zal eens polsen.
Edit: teveel aanbod, moet pas op de plaats maken
Edit: teveel aanbod, moet pas op de plaats maken
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16