Ik lees niet dat je de cruisecontrolhandle weer hebt vervangen voor de normale richtingaanwijzerhandle.
Werken van de nieuwe cruisecontrol handle de knipperlichten (contact aan) en de parkeerlichten (contact) uit?
Werkt het grootlichtsignaal?
De nieuwehendel zit er nog steeds in alleen de bedrading van de cruise control zijn momenteel niet aangesloten
Bij de nieuwe hendel werkt parkeerlicht, grootlicht signaal en knipperlichten prima nu
Wat blijft er aan controlelampjes branden na het op contact zetten van de sleutel? (Bij mij brandt het EPC, motorlampje, en de laadstroomcontrole).
Diverse lampjes gaan aan bij op contact zetten die kort daarna weer uit gaan. Dan blijft alleen handrem branden (staat er momenteel op) en laadstroomcontrolelampje. zie video hier onder
Blijft alles branden/radio doorspelen tijdens de startpoging? In principe moet alles uitvallen tijdens het starten.
(wordt aangestuurd door het contactblokje in het contactslot, zodat de startmotor de volledige stroomsterkte krijgt).
Als ik probeer te starten gaat de radio hier niet uit. Ik weet of de radio pas uit gaat zodra de startmotor stroom gaat vragen of daarvoor al. En of dat bij een aftermarket radio ook zo is? Zie video hieronder
Begin eens bij het begin zou ik zeggen.
Heb jij een vonk, en hoor je de brandsofpomp lopen...
vonk heb ik niet omdat de startmotor uberhaupt niet draait of ook maar iets van een teken van leven geeft. Brandstofpomp loopt gewoon enkele seconden zodra ik hem op contact zet. Heel de startmotor geeft geen kick. denk dat het ergens in de aansturing zit, het zou te toevallig zijn als die er net nu mee opgehouden is. Ik hoor ook geen 'klik' of iets dat hij probeert de startmotor aan te krijgen.
zie ook video hieronder
eerst zet ik hem op contact en zie je alle controlelampen aan gaan en weer uit en springt de radio aan waar ik het volume wat lager zet. Bij 27 seconden draai ik hem door om te starten
VIDEO
https://www.youtube.com/watch?v=07xlPEEUOxg
Heb de massa achter de koplamp gecontroleerd maar daar lijkt alles goed te zijn. accupolen nogmaals gecontroleerd of alles wel goed vast zit en schoon is, maar zit allemaal goed vast en schoon