Beste lezer
Voor mijn Audi A2 1.4 ben ik op zoek naar een comfort module (relais) voor de richtingaanwijzer.
Heeft iemand er eentje liggen ter verkoop?
Als iemand het artikel nummer heeft van deze comfort module dan ben ik ook al geholpen .
Bij voorbaat bedankt voor de,reactie
Robert
Confort module richtingaanwijzer
- Robert1960
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Beste Robert,
Ik heb er nog een. PM bij interesse.
Ik heb er nog een. PM bij interesse.
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik las je oproep in topic inzake onderdelenvoorraad.
De knipperlicht comfortmodule is een losse module die voor het knipperlichtrelais wordt geplaatst. Om eea uit te sluiten zou ik je adviseren de comfortmodule er tijdelijk tussenuit te halen en dan vast te stellen of het probleem daarmee is verholpen. Je weet dan ook welke te vervangen.
De knipperlicht comfortmodule is een losse module die voor het knipperlichtrelais wordt geplaatst. Om eea uit te sluiten zou ik je adviseren de comfortmodule er tijdelijk tussenuit te halen en dan vast te stellen of het probleem daarmee is verholpen. Je weet dan ook welke te vervangen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Robert1960
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Beste HansJan.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb nu alleen een standaard relais er in zitten ( dus zonder 3x knipperen bij 1x richting aangeven)
Mijn idee was dit relais te vervangen door een comfortrelais.
Wat ik nu van je begrijp is dat naast een (goed werkend) standaard relais ook het comfort relais nodig heb.
Klop dat?
Een standaard relais zou ik werst ook al mee geholpen zijn.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb nu alleen een standaard relais er in zitten ( dus zonder 3x knipperen bij 1x richting aangeven)
Mijn idee was dit relais te vervangen door een comfortrelais.
Wat ik nu van je begrijp is dat naast een (goed werkend) standaard relais ook het comfort relais nodig heb.
Klop dat?
Een standaard relais zou ik werst ook al mee geholpen zijn.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Correct, de knipperlicht comfortmodule is een apart relais die de functie voor 3 x knipperen bedient.
Ik zou op een sloop een ander relais halen. Zal je de kop niet kosten en is een betrouwbare oplossing. Zo vaak gaan ze niet stuk. De comfortmodule kan je er dan gelijk voor plaatsen.
Nu wil ik het gras niet voor de voeten van @D@DED@2 niet wegwaaien, dus geef hem graag de gelegenheid jou te bedienen.
Ik zou op een sloop een ander relais halen. Zal je de kop niet kosten en is een betrouwbare oplossing. Zo vaak gaan ze niet stuk. De comfortmodule kan je er dan gelijk voor plaatsen.
Nu wil ik het gras niet voor de voeten van @D@DED@2 niet wegwaaien, dus geef hem graag de gelegenheid jou te bedienen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16