Beste leden
Ik ben op zoek naar een kachelslang met het nummer 8Z0 819 371 R
Deze is niet meer verkrijgbaar bij het centraal magazijn in Alkmaar en je kan er ook zo lekker bijkomen. De slang lag lekker tegen een slangklem aan te schavielen en ik was dus steeds koelwater kwijt.
Kachelslang gezocht
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Die is nieuw al bijna twee jaar niet meer leverbaar (bron: a2-freun.de) dus ik vrees dat je sloperijen af moet. En dan de "nieuwe" slang zo monteren dat ie nergens tegenaan kan schuren.
Wellicht kun je het versleten stuk vervangen door er een nieuw stuk voor in de plaats te zetten. Een recht stukje buis ipv slang met twee slangklemmen of een bocht uit een andere slang met twee stukjes metaalbuis en 4 slangklemmen om alles te koppelen?
Wellicht kun je het versleten stuk vervangen door er een nieuw stuk voor in de plaats te zetten. Een recht stukje buis ipv slang met twee slangklemmen of een bocht uit een andere slang met twee stukjes metaalbuis en 4 slangklemmen om alles te koppelen?
Hoi Peter
Uiteraard ga ik een alternatieve slang fixen en als dit de toekomst is van onze geliefde autootjes dan gaat het er leuk uitzien onder de motorkap met al die loodgieters bochten. Maar goed het is niet anders.
Groet.
Uiteraard ga ik een alternatieve slang fixen en als dit de toekomst is van onze geliefde autootjes dan gaat het er leuk uitzien onder de motorkap met al die loodgieters bochten. Maar goed het is niet anders.
Groet.