Dit inclusief op zijn risico APK, inspectie en grote beurt, kortom geen slechte deal.
De A2 was de laatste twee jaar van een oud vrouwtje geweest, beter kon het niet

Wie de andere 4 eigenaren zijn geweest, na de import uit duitsland geen idee.
Ik heb mij bewust niet bemoeit met de aanschaf (soms moet je gewoon loslaten, toch?).
Het duurde niet lang tot de eerste rammeltje zich liet horen - en raad eens wie ze daarvoor bellen?

Na het horen van de geluidsopname, motor dieselt af en toe na een koude start (max 40 seconden) , snel even googelen, dit forum gevonden, en het lijkt vooralsnog een bekend probleem. Niets om je direct zorgen over te maken.
Na een diepere duik in dit forum te hebben genomen, moet ik toegeven dat mijn enthousiasme aangewakkerd is. Eerst wacht de Alfa 147 van mijn zoon nog op wat liefde, maar daarna is het tijd om de A2 eens grondig onder de loep te nemen, te beginnen met het uitlezen van de ECU.
Ik heb nog geen idee wat me te wachten staat, maar het lijkt erop dat mijn rol als technisch adviseur voor mijn dochters Audi A2 voorlopig niet uitgespeeld is. Gelukkig suggereren de verhalen hier dat het nog wel eens een slimme aankoop zou kunnen zijn, en met een beetje geluk kan ze er nog lange tijd van genieten.
Ik kijk uit naar het delen van mijn ervaringen, oplossingen, en ongetwijfeld vele vragen met jullie allemaal.
Zodra ik de auto daadwerklijk zie, zal ik wat fotos plaatsen, laten weten wat we vinden en of het daadwerkelijk een goede ankoop is geweest.