Moderator edit: aangevuld met relevantie info. Dank chipsoer!
Fijn om dit onderwerp te lezen, bij mijn A2 al jaren provisorisch verbonden.
Direct actie ondernomen en deze set bij eBay gekocht met stekkers 1J0973702 en 1J0973802.
Bekabeling + stekker remblokindicatie
- wouterduijndam
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het mannelijk deel zit bij het nieuwe set remblokken.
Het vrouwelijke deel zit in de haak van de veerpoot geschoven en kan afbreken.
Een compleet stekker set is vaak overbodig.
Het vrouwelijke deel zit in de haak van de veerpoot geschoven en kan afbreken.
Een compleet stekker set is vaak overbodig.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Daar heb je helemaal gelijk in! Het mannetje is vrij universeel, dus kan ook voor andere toepassingen worden gebruikt.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Je kunt connectoren ook bij Ali... vinden voor weinig: setjes mannetjes en vrouwtjes met of zonder bedrading en levertijd een goede week - deze dus ook: https://nl.aliexpress.com/item/10050070 ... ry_from%3A
Ik heb er net 4 nieuwe 10-polige connectoren (voor de koplampen) gehaald. De ontgrendeling wordt vaak kapot getrokken en voor een paar euro zet je een nieuwe behuizing aan de kabel en heb je weer een werkende ontgrendeling
Diverse connectoren in de clubvoorraad opnemen?
Ik heb er net 4 nieuwe 10-polige connectoren (voor de koplampen) gehaald. De ontgrendeling wordt vaak kapot getrokken en voor een paar euro zet je een nieuwe behuizing aan de kabel en heb je weer een werkende ontgrendeling
Diverse connectoren in de clubvoorraad opnemen?