Beste mensen.
Een vraagje, is het mogelijk om in de 3L versie een tweede bekerhouder(links) in te bouwen?
Zat wat op LRP te neuzen en toen kwam ik de linker bekerhouder opeens tegen.
Bij mij zit er nu zo'n irritant plaatje wat gaat branden en piepen als je de handrem nog niet hebt aangetrokken voor dat je het contact uitdraait.
En als dit kan, is dit een beetje fatsoenlijk te doen?
Heb hier een beschrijving van Gompie, is het echter gemakkelijk om een concert 2 eruit te halen??
Alvast bedankt voor reacties.
2e bekerhouder??
- lucien
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb ze liggen, weet niet of je in de buurt van Alkmaar woont, je haalt dan zo je Concert eruit!
Ik heb net dat irritante linker verklikkerlicht vervangen voor een bekerhouder. Echt simpel te doen.
Eerst radio eruit en dan de hele roosterunit eruit door twee schroeven los te draaien, linker bekerhouder/lampje eruit en vervangen. Terugplaatsen en klaar ben je.
Eventueel heb ik voor weing wel een bekerhouder over.
groetjes,
Lucien
Ik heb net dat irritante linker verklikkerlicht vervangen voor een bekerhouder. Echt simpel te doen.
Eerst radio eruit en dan de hele roosterunit eruit door twee schroeven los te draaien, linker bekerhouder/lampje eruit en vervangen. Terugplaatsen en klaar ben je.
Eventueel heb ik voor weing wel een bekerhouder over.
groetjes,
Lucien
- lucien
Ik heb geen pm verstuurd, zie dat je in Ridderkerk woont,jammer niet echt om de hoek, misschien idee om de 10de (sleuteldag) zoiets te doen.
Kijk even naar post van Maarten, als het de 1ode doorgaat dan kunnen we het zo fixen.
gr,
Lucien
Kijk even naar post van Maarten, als het de 1ode doorgaat dan kunnen we het zo fixen.
gr,
Lucien
[quote="mauritsvs"]heb je een pm gestuurd[/quote]
[quote="lucien"]Ik heb geen pm verstuurd[/quote]
Lucien, ik denk dat Maurits bedoelde dat hij jou een PM heeft gestuurd. Je zou daarvan een e-mail moeten krijgen.
Volgens mij is Maurits regelmatig in de kop van Noord-Holland (en nog een stukje verder) dus ik verwacht dat Alkmaar voor hem (met een zuinige diesel) sowieso geen uitdaging is :mrgreen:
[quote="lucien"]Ik heb geen pm verstuurd[/quote]
Lucien, ik denk dat Maurits bedoelde dat hij jou een PM heeft gestuurd. Je zou daarvan een e-mail moeten krijgen.
Volgens mij is Maurits regelmatig in de kop van Noord-Holland (en nog een stukje verder) dus ik verwacht dat Alkmaar voor hem (met een zuinige diesel) sowieso geen uitdaging is :mrgreen:
- lucien
Hi
Zag hem binnenkomen, m'n outlook is niet zo snel tegenwoordig.
Heb m'n gegevens even gestuurd, kunnen we het fixen.
Net zelf een 2de bekerhouder geplaatst, wel zo handig.
Ben ik ook gelijk af van de reminder dat ik m'n handrem aan moet trekken!
groet,
Lucien
Zag hem binnenkomen, m'n outlook is niet zo snel tegenwoordig.
Heb m'n gegevens even gestuurd, kunnen we het fixen.
Net zelf een 2de bekerhouder geplaatst, wel zo handig.
Ben ik ook gelijk af van de reminder dat ik m'n handrem aan moet trekken!
groet,
Lucien
het plaatsen van de bekerhouder is geen enkel probleem.
even het ventilatie paneel loshalen, door de 2 schroeven links en rechts boven-achter de radio weg te halen.
Ik heb de handrem-verklikker die er voorheen zat gewoon aangesloten gelaten, en achter de klima verstopt. dus je hoort hem nog steeds piepen. Maar je zou de verklikker ook gewoon weg kunnen laten.
2 bekerhouders heb ik incl het hele ventilatie paneel van de sloop gehaald. 10 euro
even het ventilatie paneel loshalen, door de 2 schroeven links en rechts boven-achter de radio weg te halen.
Ik heb de handrem-verklikker die er voorheen zat gewoon aangesloten gelaten, en achter de klima verstopt. dus je hoort hem nog steeds piepen. Maar je zou de verklikker ook gewoon weg kunnen laten.
2 bekerhouders heb ik incl het hele ventilatie paneel van de sloop gehaald. 10 euro
oh, ik had nog wat fotos, die had ik dan ook net zo goed in dat vorige bericht kunnen plaatsen, maar ik heb op dit forum geen wijzig bericht knop
bekerhouder ventilatie paneel van de sloop :

originele paneel met 1 verklikker. foto van achterkant

2e bekerhouder ervoor in de plaats

tadaa

bekerhouder ventilatie paneel van de sloop :

originele paneel met 1 verklikker. foto van achterkant

2e bekerhouder ervoor in de plaats

tadaa